دهقان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان:

با مروجین بی حجابی برخورد جدی تری خواهد شد

معاون حقوقی رییس جمهور گفت:حجاب فرهنگ ایرانی و اسلامی است و کسانی که پایبند به فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند طبیعتا به حجاب هم پایبند هستند.

معاون حقوقی رییس جمهور گفت: حجاب فرهنگ ایرانی و اسلامی است و کسانی که پایبند به فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند طبیعتا به حجاب هم پایبند هستند.

وی گفت:‌لایحه‌ای که در این باره قوه قضاییه به دولت فرستاد و توسط دولت تصویب شده به مجلس ارسال شده، موضوع حجاب در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گرفته شده است.

وی ادامه داد: افرادی هستند که از روی غفلت و نا آگاهی نسبت به قوانین و رعایت آن کم توجه هستند و برخی نیز انگیزه‌های فردی دارند و قصد مقابله و مخالفت ندارند طبیعتا به گونه‌ای دیگر با این افراد برخورد می‌شود. اما آن‌هایی که با علم مروج بی حجابی هستند به ویژه کسانی که چه به لحاظ سیاسی، هنری و مدیریتی شهرتی دارند و با امکانات این نظام به این مرتبه رسیده اند و می‌دانند که چه اقدامی انجام می‌دهند،خوب برای این افراد در لایحه قوه قضاییه پیش بینی متفاوتی با سایر افرادعادی جامعه شده است.

وی درباره اعتبار و لزوم اجرایی شدن این لایحه گقت: لایحه قوه قضاییه با اصلاحاتی که در دولت شده احساس می‌کنم، اگر در مجلس تصویب شود حتما کمک خواهد کرد و کسانی که مروج بی حجابی هستند هم جریمه می‌شوند و هم به قوه قضاییه معرفی می‌شوند و کسانی که پس از جریمه بر این اقدام خود اصرار می‌کنند طبیعتا با این‌ها نیز طبق لایحه قوه قضاییه برخورد لازم خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۳ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
با طالبان که نمیشه برخورد کرد اینا هم اونایی که داخل هستند شاید بشه برخورد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۷ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
گل گفتید اگه کسی فرهنگ ایرانی واسلامی داشته باشه بی حجابی نمی کند.به نظرمن بی حجابها اراذل واوباش زن نمایی هستند که می خواهند آبروی زن را در جامعه از بین ببرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۵ ۰۳ خرداد ۱۴۰۲
ب وضع مد لباس ک توسط طراحان و تولید کنندگان پوشاک تهیه میشه هم رسیدگی کنین

مشوق ها ب تولیدکنندگان و طراحان موافق قوانین مد مناسب ایرانی و اسلامی

مانتو کوتاه با شلوار گشاد خوبه
آخرین اخبار