سود نجومی بارسلونا در صورت بازگشت مسی

بارسلونا در صورتی که لیونل مسی را برگرداند، می‌تواند تا ۲۳۰ میلیون یورو به منابع مالی خود اضافه کند.

اگرچه ادوارد رومئو، معاون اقتصادی بارسا، در مصاحبه‌ای که یک هفته پیش انجام داد، آنالیز باشگاه کاتالان در مورد امکان بازگشت مسی و اینکه بازگشت او چه میزبان سود اقتصادی دارد را تکذیب کرد ولی این دوشنبه مشخص شد که یک گزارش داخلی در باشگاه وجود دارد که این بازگشت، تزریق اقتصادی برای باشگاه را تا ۲۳۰ میلیون یورو برآورد می‌کند.

طبق گزارش اسپورت، بارسا ۱۵۰ میلیون یورو بیشتر از طریق اسپانسرها سود خواهد کرد (PSG با جذب برنده هفت توپ طلا ۱۳٪ در حامیان مالی و ۶۰٪ در فروش پیراهن رشد کرده) و ۸۰ میلیون یورو از فروش بلیت بازی‌ها به دست می‌آورد و اینکه دستمزد خالصش، پس از کسر مالیات، که می‌تواند حدود ۲۵ میلیون یورو باشد، به علاوه سرمایه‌گذاری باشگاه برای جذب او، هزینه انتقال را به حدود ۱۰۰ میلیون یورو خواهد رساند.

امضای قرارداد با مسی در مرحله‌ای تعیین کننده است تا جایی که بارسا امیدوار است که این هفته لالیگا چراغ سبزی را به طرح امکان سنجی اقتصادی بارسلونا نشان دهد تا بتواند آخرین حمله خود را برای بازگرداندن لیونل آغاز کند. این در حالی است که مسی پیشنهاد تمدید پی اس جی و قرارداد هنگفت الهلال را نیز روی میز دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار