مسابقات کشتی آزاد جام تختی در حالی در سالن غدیر ارومیه آغاز شد که پژمان درستکار سرمربی تیم ملی از نزدیک شاهد عملکرد کشتی گیران است.

چهارمین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد در شرایطی در سالن شش هزار نفری غدیر ارومیه آغاز شد که پژمان درستکار سرمربی تیم ملی بزرگسالان به همراه محسن کاوه سرمربی تیم ملی جوانان و ایوب بنی نصرت به عنوان کمیته فنی مسابقات را زیر نظر دارند.

امیرحسین کاووسی عضو تیم آسیایی در وزن ۷۹ کیلوگرم هم در وزن کشی شرکت نکرد.

پیش از او علیرضا سرلک و علیرضا کریمی به دلیل مصدومیت از حضور در این مرحله انصراف دادند.

رحمان عموزاد، امیرمحمد یزدانی و کامران قاسم پور سه کشتی گیر معاف شده از این مرحله هستند.

یکی از افرادی که از شروع در سالن حضور داشت و نظر تماشاگران را به خود جلب کرد پدر حسن یزدانی ژنرال هشت ستاره کشتی آزاد ایران بود.

وی درباره شرایط حسن یزدانی گفت: امیدوارم خدا کمک کند و ببینیم در این مرحله انتخابی حسن چه کاری خواهد کرد. به امید خدا بتواند در جام تختی انتخاب شود.

پدر حسن یزدانی عنوان کرد: امیدوارم با انتخاب شدن او در جهانی و بازی‌های آسیایی حسن بتواند با کسب نشان طلا پرچم کشورمان را بالا ببرد و دل مردم راشاد کند.

وی در واکنش به اینکه آیا او می‌تواند دومین مدال طلای خود در المپیک را کسب کند، گفت: هرچه خدا بخواهد همان می‌شود، اما حسن تمام تلاش خود را خواهد کرد تا به این مهم برسد.

طبق برنامه اعلام شده، مسابقات پنج وزن نخست این رقابت‌ها (اوزان ۵۷-۶۵-۷۰-۷۹-۹۲ کیلوگرم) از ساعت ۱۰ صبح امروز (پنج شنبه) و مسابقات پنج وزن دوم این رقابت‌ها (اوزان ۶۱-۷۴-۸۶-۹۷-۱۲۵کیلوگرم) از ساعت ۱۰ صبح روز جمعه ۵ خردادماه برگزار می‌شود و نفرات برتر هر وزن در پایان همان روز مشخص خواهند شد.

توزیع مدال‌های پنج وزن نخست (انفرادی) از ساعت ۱۵:۳۰ آغاز تا ۱۹:۳۰ ادامه داشته و افتتاحیه مسابقات ساعت ۱۷:۳۰ الی ۱۸ خواهد بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار