همایش تجدید بیعت جانبازان شیمیایی سراسر کشور با مکتب سلیمانی در کرمان برگزار شد

دومین همایش تجدید بیعت جانبازان شیمیایی سراسر کشور با مکتب حاج قاسم سلیمانی، امروز جمعه ۵ خرداد در کرمان  برگزار شد. 

محمدمهدی فداکار، استاندار کرمان در دومین همایش تجدید بیعت جانبازان شیمیایی سراسر کشور با مکتب حاج قاسم سلیمانی در کرمان، ضمن تبریک دهه کرامت و آرزوی سلامتی برای جانبازان شیمیایی، گفت: این افتخار نصیب شما جانبازان شده است که در راه خدا جهاد کنید و همچنان پای عهد خود با آرمان‌های دفاع مقدس ایستادگی کنید. 

او با اشاره به حماسه آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس، بیان کرد: امروز، نوع جنگ متفاوت شده و دشمنان وارد حیطه‌های فرهنگی و اقتصادی شده‌اند. 

استاندار کرمان بیان داشت: با همه مشکلات موجود؛ اما رسالت ما این است که در مسیر رزمندگی خود حرکت کنیم؛ چرا که صحنه عوض شده است؛ اما جنگ و نبرد ادامه دارد. 

او یکی از رسالت‌های امروز رزمندگان را جهاد تبیین و احساس مسئولیت در قبال خانواده و جامعه عنوان کرد و افزود: در سالیان پس از انقلاب، فعالیت‌ها و پیشرفت‌های زیادی اتفاق افتاده است که باید این پیشرفت‌ها را تبیین کرد و از طرف دیگر باید ضعف‌های خود را ببینیم و برای رفع آن‌ها حرکت کنیم. 

فداکار با بیان این مطلب که ما مردمان خوبی داریم؛ چرا که همیشه همراه نظام بوده‌اند، بیان داشت: در شرایط فعلی، وظیفه همه ما تلاش برای حل مشکلات مردم است و این تلاش‌ها نیز باید تبیین شود تا موجب اقناع افکار عمومی شود. 

او با اشاره به اغتشاشات اخیر و همکاری نکردن مردم با دشمنان، گفت: مشکل ما با دشمنان نظام، ماهیتی است و صرفا محدود به اعتقادات نیست و فرهنگ ایرانی، فشار و بی عدالتی را بر نمی‌تابد؛ بنابراین بدخواهان نظام در صحنه‌های مختلف از جمله حوزه اقتصاد با ما سر جنگ دارند. 

استاندار کرمان مقاومت و قوی شدن را تنها راه مقابله با دشمنان عنوان کرد و افزود: بر این اساس باید با حفظ وحدت و حرکت در مسیر ولایت برای رفع مشکلات گام برداشت. 

او ضمن اشاره به ارزش و فضیلت کار جانبازان در دوران دفاع مقدس، برای آن‌ها آرزوی سلامتی و موفقیت کرد. 

 در پایان این همایش  با حضور استاندار کرمان و تعدادی از مسئولان از کتاب «روایت نفس‌های سوخته» رونمایی شد.

همایش تجدید بیعت جانبازان شیمیایی سراسر کشور با مکتب سلیمانی در کرمان برگزار شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار