ایمانیه:

زندگی در زیر سایه امین ولایت افتخاری برای شیرازی‌‌هاست

استاندار فارس زندگی در زیر سایه حضرت شاهچراغ (ع) را افتخاری برای شیرازی‌ها و استان فارسی‌ها دانست و گفت: امیدوارم مسئولان استان به این افتخار و نعمتی که نصیب این شهر و استان شده توجه ویژه داشته باشند.

محمد هادی ایمانیه در مراسم سالروز بزرگداشت حضرت احمدبن موسی الکاظم علیه السلام، به همراه فرمانداران شهرستان‌ها و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی استان با حضور در حرم امین ولایت، ضمن زیارت و تجدید میثاق با اهل بیت عصمت و طهارت، مضجع شریف این امامزاده واجب التکریم را گلباران کردند.

استاندار فارس گفت: در دهه کرامت قرار داریم، دهه‌ای که آغاز آن با میلاد حضرت معصومه سلام الله علی‌ها است و پایان آن با میلاد حضرت ثامن الحجج علیه السلام مقارن است؛ بین این دهه، روزی برای بزرگداشت حضرت احمدبن موسی علیه السلام نامگذاری شده است.

ایمانیه، زندگی در زیر سایه این امامزاده محترم و معظم را افتخاری، برای شیرازی‌ها و استان فارسی‌ها دانست و گفت: امیدوارم ان شاءالله مسئوان استان فارس و شهر شیراز، به این افتخار و نعمتی که نصیب این شهر و استان شده توجه ویژه داشته باشند و با تمام قوا از این نعمت استفاده کنند و بتوانند وظیفه خدمتگذاری خود را به آستان اهل بیت عصمت و طهارت انجام دهند.

او گفت: امیدواریم خدمات مسئولان استان و شیراز با درایت و توجه به الزامات بافت تاریخی و مذهبی این منطقه، به نحوی صورت پذیرد تا مردمان عزیزی که در این محدوده زندگی می‌کنند، بتوانند از خدمات ویژه‌ای که مخصوص این بافت است، استفاده کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار