واگذاری ۵ ساله طرح‌های دریا به بخش خصوصی

خدمات گردشگری نوار ساحلی دریای خزر در قالب طرح‌های پنج ساله به بخش خصوصی واگذار می‌شود.

‌روح الله سلگی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران در جلسه ستاد ساماندهی سواحل استان با بیان اینکه طرح‌های دریا در مازندران در قالب قرارداد‌های پنج ساله به بخش خصوصی واگذار خواهند شد، گفت: پیمانکارانی که خدمات گردشگری نوار ساحلی دریای خزر را در این قرارداد به عهده می‌گیرند مسئولیت تامین زیرساخت طرح‌های دریا را نیز به عهده خواهند داشت.

او افزود: صاحبان شهرک‌های خصوصی در سواحل و پلاژداران نیز باید مسوولیت اجرای طرح‌های فرهنگی و مدیریتی در حوزه مسئولیت خود را بپذیرند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران ادامه داد: وزارت کشور حدود ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار امسال برای ساماندهی سواحل دریا به مازندران اختصاص خواهد داد.

سلگی با بیان اینکه یک هزار و ۳۰۰ ناجی غریق امسال در سواحل مازندران مستقر خواهند شد گفت: فرمانداران موظف هستند در مناطق ممنوعه شنا تابلو‌های هشدار دهنده نصب کنند.

او افزود: جولان خودرو‌های مسافران در سواحل دریا ممنوع است و فرمانداران با همکاری نیروی انتظامی مسئول اجرای آن هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران گفت: اقلام مورد نیاز مسافران تابستانی مانند سوخت، نان و مایحتاج ضروری آن‌ها با همکاری فرمانداران تامین شده است.

طرح سالم‌سازی دریا از اول خردادماه امسال در ۱۵ شهرستان ساحلی استان با هدف کاهش غریق آغاز شده است و تا پایان تابستان ادامه دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمشید
۱۵:۱۹ ۰۶ خرداد ۱۴۰۲
پس حریم 60مترو واسه این کار می خواستین