اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور در سال ۱۴۰۱ برای سه سال تعریف شده است

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اعتبارات مصوبات سفر رئیس جمهور در سال ۱۴۰۱ برای سه سال تعریف شده است و سال قبل اولویت تخصیص را به پروژه‌هایی دادیم که اهمیت و ضرورت بیشتری داشتند.

عابدین خرم در جلسه شورای برنامه ریزی استان افزود: اگرچه سال قبل هم تخصیص قابل توجهی نداشتیم، اما ماه گذشته جبران شده و تا چند ماه فصل کاری استان فرصت هست که اغلب پروژه‌ها به پیشرفت فیزیکی قابل توجهی برسد.

وی با تایید کمبود تخصیص به پارک علم و فناوری نیز گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان برای هزینه در این مجموعه در نظر گرفته شده است و این مبلغ سوای اعتبارات سفر برای حوزه دانش بنیانهاست.

نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی هم گفت: وقتی اعلام می‌شود از ۶۰۰ میلیارد تومان مصوبات سفر به حوزه راه اختصاص یافته و ۴۰۰ میلیارد تومان جذب شده است، توزیع شهرستانی مشخص نیست و نمی‌دانیم آیا عدالت در صرف اعتبارات رعایت می‌شو د یا خیر. شایسته است جداول و برش‌های استانی هزینه کرد‌ها ارائه شود.

فرش کاران رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان هم گفت: از مصوبات سفر ریس جمهور در سال ۱۴۰۱ تنها دو پروژه ایستگاه راه آهن خاوران و راه‌های روستایی به حالت ملی و استانی تعیین شده اند و مابقی اعتبارات برای تک تک شهرستان‌ها است.

وی ادامه داد: الگوی تخصیص اعتبارات با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته است و طبیعتا برای تمام شهرستان‌ها یکسان نیست و در بخش‌های متفاوت اختصاص می‌یابد.

برچسب ها: پروژه ها ، بودجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار