مشخصات گوشی تاشو موتورولا ریزر ۴۰ افشا شد

موتورولا قصد دارد به زودی از دو گوشی تاشوی جدید رونمایی کند.

درحالی‌که مشخصات کامل و رندر‌های باکیفیت موتورولا ریزر ۴۰ اولترا در روز‌های گذشته به اینترنت راه پیدا کرده بودند، اطلاعات زیادی درباره نسخه استاندارد آن در اختیارمان قرار نگرفته بود. اما حالا این دستگاه در بنچمارک گیک‌بنچ و همچنین وب‌سایت ۳C ظاهر شده است.

گوشی آینده موتورولا با شماره مدل XT۲۳۲۳-۳ در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است. این گوشی هوشمند توانسته در بخش تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای به ترتیب امتیاز‌های ۱۰۱۹ و ۲۵۴۵ را به‌دست آورد.

این بنچمارک بخشی از مشخصات موتورولا ریزر ۴۰ را برملا می‌کند. این گوشی هوشمند به تراشه‌ای با ۸ هسته پردازشی مجهز می‌شود که اسنپدراگون ۷ نسل ۱ خواهد بود. این چیپ توسط حداکثر ۱۲ گیگابایت رم همراهی می‌شود. گوشی آینده موتورولا به‌طور پیش‌فرض سیستم‌عامل اندروید ۱۳ را اجرا می‌کند و قادر به پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی است.

گوشی تاشو موتورولا ریزر ۴۰

تا به امروز چندین رندر از گوشی تاشو آینده موتورولا به اینترنت راه پیدا کرده است که ما را با طراحی آن آشنا می‌کند. همچنین شاهد افشای قیمت این دستگاه هم بوده‌ایم که اگر صحت داشته باشد، این گوشی هوشمند در نسخه مجهز به ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، ۸۹۹ یورو قیمت خواهد داشت که ۳۰۰ یورو از قیمت مورد انتظار برای مدل اولترا پایین‌تر است.

مشخصات گوشی تاشو موتورولا ریزر ۴۰

این اختلاف قیمت ۳۰۰ یورویی به‌خاطر مشخصات فنی قدرتمندتر مدل اولترا است. موتورولا ریزر ۴۰ اولترا به نمایشگر بیرونی بزرگ‌تر و تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ مجهز خواهد شد. این دستگاه همچنین با ۸ گیگابایت رم، ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، باتری ۳۸۰۰ میلی آمپرساعتی و دوربین اصلی دوگانه شامل دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و ۱۳ مگاپیکسلی اولترا واید از راه می‌رسد.

منبع: gizmochina

برچسب ها: گوشی ، هوشمند
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار