در انتهای معاملات بازار سرمایه:

تداوم ریزش بورس با اُفت بیش از ۵۴ هزار واحدی شاخص کل

شاخص کل بورس با اُفت ۵۴ هزار و ۱۹۸ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۵۷ هزار و ۲۲ واحدی ایستاد.

یکشنبه (۷ خرداد) شاخص کل بورس با اُفت ۲ هزار و ۸۱۲ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۴۰۹ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت ۵۴ هزار و ۱۹۸ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۵۷ هزار و ۲۲ واحدی ایستاد.

ارزش معاملات بورس تهران امروز به حدود رقم ۷ هزار و ۳۵۲ میلیارد تومان رسید. «فولاد»، «کچاد» و «میدکو» سه نمادی بودند که بیشترین تاثیر را در شاخص داشتند و «پی پاد»، «خزامیا» و «خگستر» سه نماد پر تراکنش بودند. شاخص کل هم وزن با اُفت ۲۶ هزار و ۳۸۹ واحدی روی پله ۷۵۴ هزار و ۴۲۳ واحدی قرار گرفت.

همچنین حجم معاملات امروز سهام در بورس تهران به تعداد ۱۱ هزار و ۵۲۰ میلیارد سهم به ارزش ۷ هزار و ۳۵۲ هزارمیلیارد تومان رسید. شاخص فرابورس هم با اُفت ۷۳۷ واحدی روی پله ۲۸ هزار و ۳۰۴ واحدی ایستاد.
برترین گروه صنعتی بورس
امروز خودرو بیشترین ارزش معامله را با مبلغ هزار و ۵۰۹ میلیارد تومان به خود اختصاص داد. همچنین «بانک» و «فلزات اساسی» در رتبه‌های بعدی ارزش معاملات قرار داشتند.
بیشترین افزایش و کاهش قیمت در بورس
سهام شرکت‌های واعتبار، آباد، ثامان بیشترین افزایش قیمت و سهام شرکت‌های دکوثر، قپیرا و کطبس بیشترین کاهش قیمت را در بورس تهران تجربه کردند.
افزایش و کاهش قیمت در فرابورس
سهام شرکت‌های اوان، غگلستا و وپویا بیشترین افزایش قیمت و سهام چخزر، شاروم و حاسا بیشترین کاهش قیمت را در فرابورس ایران تجربه کردند.
برترین عرضه و تقاضا در بورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های سپر، افران و فیروزا بیشترین عرضه فروش را نماد‌های همای، فیروزا و یاقوت در بورس ایران داشتند.
برترین عرضه و تقاضا در فرابورس
بیشترین تقاضای خرید سهام را شرکت‌های عالیس، اعتماد و زفجر بیشترین عرضه فروش را نماد‌های اعتماد، اعتماد و ثبات در فرابورس ایران داشتند.
بیشترین ارزش و حجم معاملات سهام در بورس و فرابورس
نماد‌های دارایکم، افران و خزامیا بیشترین ارزش معامله و نماد‌ها شستا، خساپا و خودرو بیشترین حجم معامله را در بورس تهران تجربه کردند.
اراد ۸۶۴، اراد ۱۲۷۴، اراد ۹۰۴ بیشترین ارزش معامله و نماد‌های کرمان، خاور و کارا ۴ بیشترین حجم معامله را در فرابورس تهران تجربه کردند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۲ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
طالبان را به سمت ساختمان بورس راهنمایی کنید
آخرین اخبار