بررسی مسائل و مشکلات مرتبط با مغایرت طرح هادی و طرح جامع اسکو

مسائل و مشکلات مرتبط با مغایرت طرح هادی و طرح جامع اسکو بررسی و راهکار‌های لازم در جهت رفع این موانع ارائه شد.

فرماندار شهرستان اسکو گفت: با توجه به شروع مطالعات طرح جامع شهری اسکو در سال ۹۳ و ابلاغ آن در سال ۱۴۰۰ به شهرداری این شهر، متاسفانه در جریان مطالعه این طرح مغایرت‌های قابل توجهی با طرح هادی این شهر بوجود آمده بود که این مسئله باعث بروز مشکلات بعدی برای اهالی اسکو فراهم کرده و نارضایتی‌هایی را در بین مردم سبب شده بود. 

حسین فیروزی عدم مشارکت سرمایه گذاران در طرح‌های سرمایه گذاری، عدم اجرای طرح‌های نوسازی شهری و همچنین مشکل نقل و انتقال املاک در این شهر را از جمله موارد گریبان گیر ناشی از مغایرت طرح هادی با طرح جامع اسکو عنوان کرد.

 وی افزود: با پیگیری‌های مستمر این فرمانداری و دستور استاندار آذربایجان شرقی مقرر شد مغایرت‌های موجود احصاء و ظرف مدت یکماه برای تعیین تکلیف به کارگروه امور زیر بنایی استان منعکس و پس از تائید و تصویب جهت اصلاح و اعمال تغییرات به مشاور طرح تفضیلی ارسال شود. 

وی ابراز امیدواری کرد با اصلاح و حل مشکل مغایرت طرح هادی با طرح جامع، موانع و مسائل چندین ساله اهالی اسکو که افزون بر هزار مورد پرونده را شامل می‌شود تعیین تکلیف شده و نوید بخش توسعه و عمران و آبادانی برای مردم این شهر باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار