هشدار زرد هواشناسی خوزستان نسبت به وزش باد و احتمال وقوع گرد و غبار

 اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای نسبت به وزش باد و احتمال وقوع گرد و غبار از بعد از ظهر امروز یکشنبه هشدار سطح زرد صادر کرد.

 به نقل از اداره کل هواشناسی خوزستان در این اطلاعیه آمده است: از بعدازظهر امروز تا اواخر روز جمعه وزش باد در مناطق جنوبی، غربی و مرکزی متوسط همراه با تندباد لحظه‌ای خواهد بود و احتمال وقوع گرد و غبار موقتی در این مناطق وجود دارد؛ شمال خلیج فارس نیز از اواخر وقت امروز تا اواخر روز جمعه مواج پیش‌بینی می‌شود.

محمد سبزه زاری مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: از اواخر وقت فردا تا اواخر روز چهارشنبه احتمال بارش‌های پراکنده در ارتفاعات استان وجود دارد و تا فردا روند افزایش دما در سطح استان مورد انتظار است.

او  افزود: در شبانه روز گذشته گتوند با ۴۲.۹ و ایذه با ۱۸.۳ درجه سانتیگراد به ترتیب بالاترین و پایین‌ترین دما را داشتند و حداکثر دمای اهواز ۴۲.۶ و حداقل ۲۸.۹ درجه سانتیگراد گزارش شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بختیاری
۱۸:۴۱ ۰۷ خرداد ۱۴۰۲
دهها شرکت بزرگ خوزستان و شرکتهای نفتی و گاز و پالایشگاهی و پتروشیمی و فولادی و نیشکری و...
باید در تجهیز شهرداری‌های استان به دستگاههای آسفالت کن و تجهیزات و ماشین آلات شهرداری‌ها و مجهز شدن شهرها به ناوگان پاک برقی و گازی شهرهای استان کمک کنند و بفکر ساخت نیروگاه‌های پاک خورشیدی و بادی هم برای خود و پاک شدن هوای استان باشند