۳۹۷ کیلومتر راه خاکی روستایی قصرقند چشم انتظار آسفالت

سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: ۷۱۱ کیلومتر راه در این شهرستان وجود دارد که هم‌اینک ۳۹۷ کیلومتر راه خاکی روستایی و نیازمند آسفالت هستند.

 احمدرضا هاشمزهی   در جلسه شورای اداری قصرقند اظهارداشت: بعد از راه‌ بیشترین مشکلات در حوزه آب است که ۹۳ روستای این شهرستان فاقد شبکه آبرسانی شبانه روزی هستند.

وی بیان کرد: بیشترین مشکلات مردم قصرقند در حوزه راه، آب و برق است و مناطقی نظیر کاجو با ۲۶ روستا مسیر راه آنها از طریق رودخانه هست که در کمترین بارندگی و جاری شدن سیلاب مسیر بسته و فقط امدادهوایی امکانپذیر است.

سرپرست فرمانداری قصرقند گفت: با وجود آب زیرزمینی فراوان متاسفانه آبفا سیستان و بلوچستان توجه چندانی به حل مشکل کم آبی مردم این شهرستان ندارد و از این بابت مردم ناراضی هستند.

وی ادامه داد: در روستاهایی نظیر حاجی آباد در چند متری رودخانه کاجو هفته ای یک بار آنهم در حد چند ساعت آب تحویل می‌شود که این موارد نارضایتی ایجاد کرده و نیاز است تا مدیرعامل آبفا استان بازدیدی از این روستا داشته باشد تا با مشکلات مردم از نزدیک آشنا شود.

هاشمزهی بر حل مشکلات حوزه آب و فاضلاب و بهره مندی ۱۰۰ درصد مردم قصرقند از آب شبانه روزی و پایدار تاکید کرد و افزود: اینکه آب موجود باشد و مسوولان نتوانند شبکه آبرسانی ایجاد و چاه حفر کنند و به مردم آب شبانه روزی بدهند واقعا جای ناراحتی دارد.

وی افزود: مسوولان قصرقند در دولت مردمی آیت الله رئیسی باید فقط برای خدمت بی منت به مردم تلاش کنند و با ارتباط مستمر و قوی با مدیران بالادستی و با گرفتن اعتبارات ملی و استانی و اجرای پروژه های مختلف امید را دل مردم ایجاد کنند.

سرپرست فرمانداری قصرقند اظهارداشت: در همن جلسه اعلام می کنم مدیر بدون برنامه و مسوولی که حتی از حوزه کاری خودش اطلاعات و آمار و شاخص‌های لازم و مشکلات را نداند که چگونه باید پیگیری شود را نمی خواهیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار