راه‌های روستایی شهرستان تفتان با وجود تامین اعتبار، اما چشم انتظار آسفالت

فرماندار تفتان گفت: با توجه به اهمیت اجرای طرح‌های عمرانی و تامین اعتبار و قیر مورد نیاز حوزه راه‌های این شهرستان انتظار می‌رود کار آسفالت برخی جاده‌های نقاط روستایی اجرایی و عملیاتی شود.

علیرضا شهنوازان امروز  در حاشیه بازدید از طرح‌های عمرانی و خدماتی حوزه تفتان گفت: جاده دسترسی به روستای نراب بخش مرکزی شهرستان تفتان آماده آسفالت بوده، بنابراین مسیر فوق باید بدون فوت وقت و در اسرع زمان تسریع در آسفالت آن انجام شود.

وی ادامه داد: آسفالت مسیر فوق از خواسته‌های دیرین مردم منطقه است که با آسفالت این جاده بسیاری از مشکلات مردم در زمینه تردد ایمن حل می‌شود.

فرماندار تفتان همچنین در بازدید از مخزن ۵۰ هزار مترمکعبی آبرسانی به روستای کهنوک بر ضرورت تسریع در روند اجرا و بهره‌برداری آن با توجه به تنش آبی که در شهرستان وجود دارد تاکید کرد و افزود: نیاز مبرم و خواسته مردم شهرستان دسترسی به آب آشامیدنی است.

وی همچنین بیان کرد: نظارت بر توزیع گاز مایع و عرضه مستقیم گاز از زاهدان باید مورد توجه دست اندرکاران به مقصد شهرستان و بخش‌های تابعه باشد.

شهنوازان اظهارداشت: توزیع نامناسب گاز یکی از معضلات مهم در تفتان بوده که در حال حاضر و با ورود فرمانداری مشکل رفع شده و مردم از این روند که در هفته حداقل سه تا چهار بار و بیشتر گاز درب منازلشان می‌آید راضی هستند.

وی از مجتمع تفریحی سیاحتی روستای کهنوک بازدید کرد و تسریع در راه‌اندازی آن که یکی از جاذبه‌های گردشگری بکر در روستای کهنوک هست را مورد تاکید قرار داد.

فرماندار تفتان تاکید کرد: با تکمیل پروژه گردشگری کهنوک زمینه جذب گردشگران و مسافرانی که از مسیر جاده ترانزیتی خاش به تفتان و زاهدان تردد می‌کنند دارای اهمیت است.

برچسب ها: آسفالت ، راه روستایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار