مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان:

گردشگران حادثه دیده مالزی به بیمارستان زاهدان منتقل شدند

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: گردشگران حادثه دیده مالزی که در کشور پاکستان دچار سانحه تصادف شده بودند برای درمان به بیمارستان خاتم الانبیا زاهدان منتقل شدند.

علیرضا جلالزایی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان گفت: یک زن و شوهر گردشگرازکشور مالزی با موتور قصد ایرانگردی و اقامت یک هفته‌ای در سیستان و بلوچستان را داشتند که در کشور پاکستان دچار سانحه تصادف می‌شوند.

وی افزود: در پی بروز این حادثه پای یکی از توریست‌ها دچار شکستی شده که پس از هماهنگی‌های صورت گرفته با آمبولانس از طریق مرز میرجاوه وارد ایران شده و برای درمان به بیمارستان دارالشفاء این شهرستان اعزام و پس از دریافت خدمات سرپایی به بیمارستان خاتم الانبیاء زاهدان منتقل شدند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی سیستان و بلوچستان ادامه داد: تمام هماهنگی‌ها و اقدامات لازم برای رسیدگی به وضعیت مصدوم این سانحه انجام شده و مشکلی از این منظر وجود ندارد.

وی افزود: امیدواریم توریست‌های حادثه دیده جز خاطره تصادف با خاطرات خوبی سیستان و بلوچستان را به مقصد کرمان، یزد و سایر شهر‌ها را ترک کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار