رضایی پور تأکید کرد؛

لزوم پایش تصویری درب ورودی گمرک آستارا

فرماندار آستارا گفت: پایش تصویری درب ورودی گمرک آستارا در اولویت کاری مسئولان ذیربط قرار گیرد.

عنایت رضایی پور، فرماندار آستارا در جلسه شورای ترافیک این شهرستان با تأکید بر اینکه کامیون‌های ترانزیتی و صادراتی بدون نوبت حق ورود به محوطه گمرک را ندارند، گفت: گمرک آستارا حق ارائه خدمات به رانندگان بدون برگه‌های قانونی از راهداری را ندارد.

او افزود: با فعالیت غیرقانونی افراد به اصطلاح دلال در جریان تردد کامیون‌های صادراتی و ترانزیتی برخورد خواهد شد.

فرماندار آستارا تصریح کرد: این افراد شناسایی خواهند شد و اجازه نخواهیم داد کامیونی بدون نوبت و با مدارک ناقص وارد محوطه گمرک مرز زمینی این شهرستان شود.

رضایی پور برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی در جریان نوبت دهی و تردد بدون نوبت کامیون‌های صادراتی و ترانزیتی را خواستار شد و گفت: پایش تصویری درب ورودی گمرک آستارا و جایی که کامیون‌های صادراتی و ترانزیتی وارد محوطه گمرک می‌شوند، بسیار مهم است و باید در اولویت کاری مسئولان ذیربط قرار گیرد.

او همچنین با اشاره به اینکه مشکلات ترافیک شهری شهر‌های آستارا و لوندویل باید با دقت لازم و به صورت کارشناسی رفع شود، افزود: حضور دائمی پلیس راهور در سطح شهر لوندویل جهت جلوگیری از تخلفات رانندگی و ترافیکی ضرورت دارد.

 در این جلسه همچنین بر ضرورت رفع ترافیک ناشی از حضور کامیون‌های صادراتی و ترانزیتی و نوبت دهی و جلوگیری از تردد بدون نوبت این خودرو‌ها تأکید و مصوب شد به جهت تسهیل و تسریع و رفع ترافیک، کالا‌های صادراتی در منطقه ویژه اقتصادی آستارا نیز بررسی و پلمب شده و گمرک مرز زمینی تنها محل تردد و خروج کامیون‌های صادراتی و ترانزیتی باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.