تردد شبانه‌روزی ۳۵ هزار دستگاه خودرو در جاده بروجن به خوزستان

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی از تردد شبانه‌روزی ۳۵ هزار دستگاه انواع خودرو در جاده بروجن به خوزستان خبر داد.

حجت‌الاسلام امیرقلی جعفری بروجنی اظهار داشت: تکمیل و بهره‌برداری از راه‌آهن یکی از اولویت چهارمحال و بختیاری در حوزه پروژه‌های مرتبط با راه و حمل و نقل است.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: چهارمحال و بختیاری از معدود استان‌های کشور است که هنوز به شبکه ریلی ایران وصل نشده است.

وی، وصل شدن چهارمحال و بختیاری به شبکه ریلی کشور را عامل ایجاد ظرفیت بالا برای توسعه اقتصادی استان و ساکنان آن دانست و افزود: اُمید است براساس قول مشاوران، کارفرما و دست‌اندرکاران مرتبط با طرح راه‌آهن، بتوانیم سال آینده شاهد اتصال راه‌آهن باشیم، هر چند ادامه راه‌آهن به سمت بندر امام و جنوب کشور ضروری است.


بیشتر بخوانید


جعفری اضافه کرد: در سه سال اخیر بعد از آب، بیشترین اعتبارات به حوزه راه‌آهن استان داده شده است و در این مدت برای راه‌اندازی قطار برقی تهران به اصفهان به چهارمحال و بختیاری به خوزستان پیگیری شد.

وی با اشاره به تردد شبانه‌روزی ۳۵ هزار دستگاه انواع خودرو در جاده بروجن به لردگان به خوزستان ادامه داد: تکمیل نهایی و بهره‌برداری از این جاده جزو دغدغه‌های اصلی نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی است.

نماینده مردم شهرستان بروجن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به انجام جاده بروجن به مبارکه در حوزه شهرستان بروجن از سمت این شهرستان اظهار داشت: قطعه نخست چهارخطه گندمان به بلداجی امسال تکمیل و بهره‌برداری و به جاده شهرکرد به ناغان متصل می‌شود.

جعفری با اشاره به افتتاح جاده دسترسی بیمارستان حضرت، ولی عصر (عج) بروجن افزود: قسمت‌هایی از جاده‌های فرعی این طرح باقی‌مانده که در دست اقدام است.

وی، ترمیم جاده محله صادقیه و پُل آن به‌عنوان یکی از مسیر‌های پُرحادثه را ضروری اعلام و تاکید کرد: روشنایی این مسیر انجام و از اعتبارات در اختیار نمایندگان، یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برای آن اختصاص داده شد تا نقاط حادثه‌خیز جاده رفع و روشنایی آن تامین شود.

جعفری افزود: جاده‌های مبادی اصلی ورودی و خروجی شهرستان بروجن چهارخطه شد و ارتقای وضعیت جاده‌های روستایی این شهرستان در دستور کار قرار گرفته است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.