هشدار قاطعانه دستگاه قضایی به دلالان گندم در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان گفت: با دلالانی که بخواهند در چرخه خرید تضمینی اختلال ایجاد کنند، قاطعانه برخورد خواهد شد.

حیدر آسیابی در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان گلستان گفت: با اقدامات به موقع دادگستری استان، امسال دست دلالان از بازار خرید گندم کوتاه شد.

او گفت: نسبت به بقیه خرید گندم هم نظارت می‌شود و با دلالانی که بخواهند در چرخه خرید تضمینی اختلال ایجاد کنند، قاطعانه برخورد خواهد شد.

رئیس کل دادگستری گلستان درباره آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی گفت: دستگاه‌های متولی مکلفند درباره آثار سوء ناشی از آتش زدن بقایای محصول پس از برداشت، اطلاع رسانی و با متخلفان برخورد کنند.

او گفت: آتش زدن بقایای محصولات کشاورزی علاوه بر آسیب به خاک و محیط زیست، خطر سرایت آتش به جنگل‌ها و زمین‌های کشاورزی مجاور را بیشتر می‌کند.

رئیس کل دادگستری گلستان درباره موضوع دوم جلسه امروز که درباره بررسی وضعیت نزاع و درگیری و سرقت‌ها خاطرنشان کرد: خوشبختانه امسال با تلاش موثر قضایی و انتظامی، میزان وقوع نزاع و درگیری در استان هشت درصد کاهش یافته است.

آسیابی افزود: در کاهش سرقت هم در حالیکه سراسر کشور با افزایش مواجهیم امسال در استان گلستان با پنج درصد کاهش، رتبه دوم کشور در زمینه کاهش سرقت را به دست آورده‌ایم که نتیجه اقدامات هماهنگ دستگاه قضایی و انتظامی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.