اصفهان نقش مهمی در پیشبرد وزنه‌برداری کشور ایفا می‌کند

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اصفهان استان مهم و استراتژیکی برای ما محسوب می‌شود و نقش مهمی در پیشبرد وزنه‌برداری کشور ایفا می‌کند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری در مجمع عمومی سالیانه فوق‌العاده هیأت وزنه‌برداری استان  گفت: اصفهان استان مهم و استراتژیکی برای ما محسوب می‌شود و نقش مهمی در پیشبرد وزنه‌برداری کشور ایفا می‌کند، در ماه‌های بلاتکلیف بودن هیأت، آسیب‌های زیادی به وزنه‌برداری اصفهان وارد آمد، در این مدت کوتاه بعد از انتخابات رئیس هیأت استان اتفاقات خوبی رخ داد که نیاز به تداوم و هماهنگی بیشتری دارد.

سجاد انوشیروانی  با بیان اینکه امیدوارم روز‌ها و اتفاقات تاریخی برای وزنه‌برداری استان اصفهان رقم بخورد، گفت: خانواده وزنه‌برداری باید در جریان تمام اتفاقاتی که در فدراسیون رخ می‌دهد، باشند، برنامه‌های زیادی برای وزنه‌برداری کشور داریم که تمام این‌ها در اتاق فکر‌هایی که با کارشناسان، نخبگان و قهرمانان این رشته داریم رخ داده است.

او گفت:  در زمینه لیگ ذوب‌آهن بار زیادی را از دوش ما برمی دارد و از رئیس هیأت می‌خواهم به دنبال اسپانسر دیگری هم باشد تا در کنار ذوب‌آهن در این رشته سرمایه‌گذاری کنند و برای ما قوت قلب خواهد بود که با ظرفیت بالای صنعتی و بخش خصوصی که در اصفهان است به ما کمک کنند.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری تأکید کرد: به دنبال شناسایی و استفاده از تمام ظرفیتهای استان بزرگ اصفهان هستیم تا بتوانیم روز‌ها و شرایط خوبی را برای وزنه‌برداری استان اصفهان و در نهایت کشور رقم بزنیم.

 مدیر کل ورزش و جوانان استان اصفهان نیز در این مجمع گفت: با همراهی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری طی چند ماه گذشته مجمع انتخاباتی هیأت استان برگزار شد و امیدوارم تیم مدیریتی جدید اتفاقات خوبی را برای این رشته رقم بزند.

جواد محمدی ثبات مدیریتی را در هیأت‌های ورزشی مهم دانست و افزود: با مشخص شدن رئیس و خارج شدن هیأت از سرپرستی، فدراسیون‌های مربوطه و اداره کل ورزش و جوانان در کنار تیم مدیریتی آن رشته می‌توانند اقدامات بسیار خوب و موثری در راستای رشد و ارتقا آن انجام دهند.

او با بیان اینکه وزنه‌برداری از رشته‌های پرطرفدار و المپیکی است، گفت: وزنه‌برداری همیشه در المپیک حرف برای گفتن داشته و اصفهان نیز همواره نقش پررنگی را در تیم‌های ملی ایفا کرده است، امیدوارم تیم مدیریتی جدید در مسیر استعدادیابی و نخبه‌پروری گام بردارد تا بتوانیم پشتوانه‌سازی خوبی در این زمینه داشته باشیم.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان با آرزوی موفقیت برای وزنه‌برداری کشور بیان داشت: برای تکرار موفقیت‌های استان اصفهان در رشته وزنه‌برداری نیاز به همدلی، هم‌افزایی و همکاری اهالی وزنه‌برداری استان است.

 مجمع عمومی سالیانه فوق‌العاده هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان با حضور سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه‌برداری، جواد محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان و دیگر اعضا مجمع در  سرای ورزشکاران استان اصفهان برگزار شد.


در این مجمع فرایند رأی‌گیری برای انتخاب اعضا هیأت رئیسه انجام شد و از مجموع ۱۷ رأی مأخوذه سهراب مرادی و الهام افتخاری هر دو با ۱۷ رأی انتخاب شدند، همچنین سعید رجایی با ۱۴ رأی به عنوان خزانه‌دار هیأت وزنه‌برداری استان اصفهان معرفی شد.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.