کارت سوخت بنزین آزاد جایگاه‌ها برای موارد اضطراری

استفاده از کارت سوخت بنزین آزاد جایگاه‌ها برای موارد اضطراری است و مردم با کارت سوخت شخصی برای سوختگیری وارد جایگاه شوند.

سبحان رجب پور مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری با بیان اینکه کارت سوخت بنزین آزاد جایگاه‌ها به طور کامل جمع‌آوری نشده و تعدادی در هر جایگاه موجود است، گفت:، استفاده از این کارت برای موارد اضطراری است و مردم با کارت سوخت شخصی برای سوختگیری وارد جایگاه شوند.

او افزود: استفاده مردم از کارت سوخت در اختیار جایگاه‌ها باید محدود به مواقع اضطرار شود، یعنی مواردی که کارت سوخت خود را گم کرده‌اند و منتظر کارت سوخت المثنی هستند یا زمانی که سقف سهمیه دوم را رد کرده‌اند که این عدد ۱۵۰ لیتر در ماه تعیین شده است.

رجب پور گفت:هدف شرکت جمع‌آوری همه کارت‌های سوخت جایگاه‌ها نیست بلکه هدف ساماندهی آن‌ها است به گونه‌ای که مردم استفاده از کارت سوخت شخصی را در دستور کار قرار دهند.

او افزود: اگر شهروندی کارت سوخت خود را گم کرد، مدتی که تا صدور کارت سوخت المثنی زمان خواهد برد در این بازه زمانی می‌تواند با در دست داشتن رسید از پلیس + ۱۰ از کارت سوخت اضطراری جایگاه‌ها استفاده کند. تلاش شرکت بر آن است که این زمان نیز کاهش یابد و هر چه سریعتر کارت سوخت المثنی به دست مردم برسد.

رجب پور گفت: مردم به طور کامل در حال همکاری با ما در سطح جایگاه‌های عرضه سوخت هستند و از کارت سوخت شخصی استفاده می‌کنند و فرهنگ‌سازی در این حوزه به سرعت در حال انجام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار