تمدید نام نویسی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در همدان

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد همدان از تمدید مهلت نام نویسی شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در این استان خبر داد.

علی عزیزی گفت: مهلت ثبت‌نام و بارگذاری آثار شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» تا ۳۰ تیرماه سال جاری تمدید شد.

او درباره دلیل تمدید این مسابقات افزود: از ابتدای اردیبهشت‌ماه علاقه‌مندان بسیاری با عضویت در سامانه بچه‌های مسجد و بارگذاری اطلاعات برای شرکت در این مسابقه ثبت‌نام کرده‌اند که استقبال گسترده اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد از این دوره از مسابقات، دلیل عمده تمدید مهلت ثبت‌نام است. 

عزیزی با بیان اینکه علاقه‌مندان و فعالان مسجدی برای شرکت در این دوره از مسابقات می‌توانند به سامانه بچه‌های مسجد به آدرس bachehayemasjed.ir مراجعه کنند، تصریح کرد: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی «مدهامتان» در سه بخش کودکان، نوجوانان و جوانان برگزار می‌شود که این دوره از مسابقات در سه بخش کودکان (زیر ۷ سال)، نوجوانان (۷ تا ۱۶ سال) و جوانان (۱۷ تا ۳۰ سال) برنامه‌ریزی شده است.

او افزود: شانزدهمین دوره از مسابقات قرآنی «مدهامتان» در دو بخش ویژه اعضا و بخش ویژه کانونی برگزار می‌شود که بخش ویژه اعضا در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جزء ۳۰، مکبری، قرائت نماز، استعدادیابی، معارف اهل بیت (ع) است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان همدان تأکید کرد: از جمله ویژگی‌های بارز این دوره از مسابقات ایجاد پیوند بین جلسات سنتی قرآن کریم و طرح تلاوت نور در بخش ویژه کانونی، اضافه شدن بخش مساجد پایگاه‌های قرآنی و تولیدات هنری و همچنین توجه به استعدادیابی ویژه کودکان زیر هفت سال است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.