جزییات بخش جدید جشنواره طنز و رسانه «طنز پهلو» اعلام شد

هفتمین جشنواره طنز و رسانه «طنزپهلو» با یادی از کیومرث صابری فومنی (گل آقا) برگزار خواهد شد.  

دبیرخانه این رویداد هم‌زمان با رونمایی از پوستر این جشنواره، با اعلام زمان ۲۵ خرداد ماه جاری به عنوان آخرین مهلت ارسال اثر به این جشنواره، درباره جزییات و نحوه حضور در بخش جدید ویدیو‌های فضای مجازی توضیحاتی را ارائه کرد.

 بر این اساس متقاضیان حضور در این بخش می‌توانند ویدیوکلیپ‌های طنز خود از اجرا‌های طنز و کمدی از جمله استندآپ، شعرخوانی طنز، داستان‌خوانی طنز، پادکست و… را در صفحات مجازی خود منتشر کرده و لینک آن را به نشانی ارسال کنند.

هفتمین جشنواره طنز و رسانه «طنزپهلو» با یادی از کیومرث صابری فومنی (گل آقا) در بخش‌های داستان کوتاه طنز، کاریکاتور و کارتون، شعر طنز، طنز چندرسانه‌ای، نثر طنز (طنز مطبوعاتی) و بخش تازه ویدیو‌های فضای مجازی برگزار خواهد شد. 

ایران پیرـ ایران جوان، اپوزوسیون جمهوری اسلامی ایران، ماجرا‌های خودروی ایرانی، تلخ و شیرین سیاست، ماجرا‌های ترامپ و بایدن، گرانی خانه و کرایه خانه، ضرر‌ها و فواید فضای مجازی، محیط زیست، مصرف آب و انرژی، بروکراسی اداری و موضوع آزاد محور‌های اعلام شده برای هفتمین دوره از جشنواره طنزپهلو است.

آخرین مهلت ارسال اثر به دبیرخانه هفتمین جشنواره طنز و رسانه «طنزپهلو»، ۲۵ خرداد ۱۳۰۲ اعلام شده است.

این رویداد طنز، که توسط معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره کل فرهنگ و ارشاد استان گیلان به دبیری عباس حسین‌نژاد برگزار می‌شود، روز ۱۵ تیر ۱۴۰۲ در فومن زادگاه کیومرث صابری فومنی (گل آقا) برگزیدگان خود را معرفی خواهد کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار