جشن تکلیف بیش از ۲۰۰ دختر از سراسر جهان اسلام در حرم مطهر رضوی

جشن تکلیف بیش از ۲۰۰ دختر از سراسر جهان اسلام با عنوان سلام دختران ماه به خورشید در حرم مطهر رضوی برگزار شد.

همزمان با دهه پرحلاوت و کرامت رضوی، میان جشن و سرور و شادمانی و در بین روایت‌های عاشقانه مریدان با مراد دل‌ها، جشن تکلیف بیش از ۲۰۰ دختر از سراسر جهان اسلام در حرم مطهر رضوی۲۵۰ نفر از نوگلان جهان اسلام نیز جشن تکلیف خود و تبرک التزام به تقید دین را در بارگاه منور رضوی به جشن نشستند.

ستارگان ایمان و مادران فردای بلاد اسلام از گوشه گوشه جهان، از لبنان گرفته تا سوریه و عراق مقاوم، از همسایگان شرقی (پاکستان و افغانستان) تا هندوستان وسیع، از نیجریه در قاره سیاه تا بحرین، عربستان و ایران، فارغ از رنگ و نژاد و زبان و قبیله، قبله را ملاک قرار دادند و در جوار مهرافروز حضرت انیس النفوس (ع) دل را به ریسمان ایمان گره زدند تا دعای حضرت علی ابن موسی الرضا (ع) را بدرقه ایمان خویش کنند.

میان همه حال بی‌نظیری که در چشم‌هایشان دویده و بین همۀ حس سبکبالی که در جانشان نشسته است، با متانت سر تعظیم مقابل سلطانی به مهربانی علی بن موسی الرضا (ع) فرود آوردند.

در این مراسم دختران باایمان جهان اسلام، پس از شرکت در برنامه‌های تدارک دیده شده، آغاز مسیر عشق را در بارگاه معشوقی، چون امام رضا (ع) به جشن نشستند و با خدای خویش برای طی طریق در مسیر ایمان عهد بستند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.