مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته ۷۰ درصد ناوگان اتوبوس استان به صورت دربست در اختیار ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) قرار گرفت.

جعفر قزوینیان با بیان اینکه  ۷۰ درصد ناوگان اتوبوس استان به صورت دربست در اختیار ستاد مرکزی بزرگداشت ارتحال حضرت امام (ره) قرار گرفت گفت: با برنامه ریزی انجام گرفته، تامین ناوگان توسط شرکت‌های حمل و نقل انجام و تمهیدات لازم اتخاذ شده است تا هیچ خللی در اعزام مسافران به این مراسم وجود نداشته باشد.

وی اضافه کرد: ایمنی به عنوان موضوع اصلی همیشه در دستور کار قرار دارد که در این ایام هم راهداران در طول مسیرها به صورت گشت‌های منظم با همکاری پلیس راه به مردم خدمت‌رسانی می‌کنند تا شرایط ایمنی در مسیرها برقرار باشد.

این مسئول ادامه داد: از دیگر اقدامات شاخص این اداره کل در روزهای اعزام و برگشت زائران، کنترل ناوگان اتوبوس از طریق دوربین‌های پلاک‌خوان و سامانه داپ خواهد بود و تخلفات رانندگان را به صورت غیرحضوری احصا کرده و به طور ویژه در کمیسیون‌های مختلف رسیدگی می کند.

وی با بیان اینکه بازدیدهای مضاعفی از ناوگان در راستای سفر ایمن زائران انجام شده است، گفت: به کمک ناوگان استان، داوطلبان زائر در اسرع وقت به حرم حضرت امام (ره) اعزام خواهند شد.

قزوینیان خاطر نشان کرد: مسافرانی که قصد سفر در نیمه خرداد را دارند در صورت مشاهده خدمات نامطلوب ناوگان حمل و نقل عمومی یا تخلفات ناشی از رانندگی، موضوع را از طریق سامانه ۱۴۱ گزارش کنند تا سریعا مورد رسیدگی قرار گیرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.