اعزام کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر آذربایجان شرقی به حرم امام راحل

کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر آذربایجان شرقی برای شرکت در آیین بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی عازم حرم مطهر امام راحل شد.

 این کاروان متشکل از ۱۴ جانباز بصیر و ۱۴ جلوران است و در ۶ مرحله و با عبور از شهر‌های بستان آباد، میانه، زنجان، تاکستان و آبیک به سمت حرم مطهر رکاب خواهند زد.

این برای هشتمین بار است که کاروان دوچرخه سواری جانبازان آذربایجان شرقی عازم حرم امام راحل می‌شود.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران آذربایجان شرقی در آئین بدرقه این کاروان گفت: عزت، اقتدار و دستاورد‌های نظام جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی مدیون امام راحل است و امیدواریم خدا توفیق دهد تا راه امام راحل و خلف صالح ایشان، آیت الله العظمی خامنه‌ای (مد ظله العالی) را که در امتداد راه شهدا و ایثارگران است ادامه دهیم.

جابر ابوالفتح زاده با اشاره به همت جانبازان بصیر حاضر در کاروان دوچرخه سواریِ عازم حرم مطهر امام راحل گفت: در این برنامه در خدمت آن‌هایی هستیم که بهترین هستی خود یعنی چشمانشان را در راه اسلام و انقلاب اسلامی فدا کردند و امروز برای هشتمین سال، عازم مرقد مطهر حضرت امام خمینی (ره) هستند تا ضمن شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال، با آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب تجدید بیعت کنند.

وی افزود: اعضای کاروان دوچرخه سواری جانبازان بصیر آذربایجان شرقی همزمان با سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در روز چهاردهم خرداد به حرم مطهر رسیده و در مراسم ارتحال شرکت خواهند کرد.

وی اظهار کرد: مراحل حرکت این کاروان مسیر‌های تبریز - بستان آباد، بستان آباد - میانه، میانه - زنجان، زنجان - تاکستان، تاکستان - آبیک و آبیک تا حرم مطهر است و اعضای کاروان در پایان پس از حضور در مراسم حرم مطهر، با اتوبوس به تبریز بازخواهند گشت.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.