آماده‌باش اورژانس هوایی زنجان در ایام ارتحال امام راحل

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: در ایام ارتحال امام راحل اورژانس هوایی این استان برای خدمت رسانی به زائران آماده باش خواهد بود.

داریوش تقیلو در جلسه هماهنگی برنامه‌های ۱۴ و ۱۵ خرداد  با اشاره به نزدیک شدن به ایام ارتحال امام راحل و آماده‌باش اورژانس هوایی زنجان گفت: در این ایام همچنین اورژانس استان زنجان یک دستگاه اتوبوس آمبولانس، سه دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خوردوی پشتیبانی را نیز به خدمت خواهد گرفت.

وی افزود: در همین راستا این نیروها به کاروان‌های زنجان همچنین کاروان‌های عبوری از زنجان خدمات ارائه خواهند داد.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز با اشاره به اینکه اورژانس زنجان کل مسیر این استان را پوشش خواهد داد اظهار کرد: در این ایام با وجود تعطیلات رسمی، مراکز درمانی آماده ارائه خدمات به همشهریان خواهند بود.

حسن اسمخانی با تاکید بر لزوم اطلاع‌رسانی خدمات علوم پزشکی گفت: انتظار داریم با توجه به حجم بالای خدمات، اطلاع‌رسانی لازم در این باره صورت گیرد.

قائم مقام کمیته امداد استان زنجان نیز بازدید و عیادت از بیماران نیازمند در قالب طرح مفتاح‌الجنه، برپایی میز خدمت، جذب حامی برای فرزندان یتیم و اجرای طرح فلاح را از جمله برنامه‌های کمیته امداد برای این ایام عنوان کرد.

سعید مظفری با اشاره به اینکه مددجویان تحت پوشش کمیته امداد از اقشار آسیب‌پذیر جامعه هستند، گفت: در همین راستا نسبت به روشنگری درباره اندیشه‌های امام راحل و اهداف انقلاب اسلامی اقدام خواهد شد.

وی تصریح کرد: در همین رابطه نسبت به برگزاری جلسات تبیینی با حضور راویان انقلاب اسلامی و همچنین اساتید دانشگاه ها اقدام خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.