کمک به زیست بوم نوآوری ماموریت ستاد توسعه فناوری نانو است

دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با اشاره به بخشی از فعالیت های این ستاد گفت: کمک به توسعه زیست بوم نوآوری و فناوری کشور از مهمترین اهداف این ستاد است.

عماد احمدوند در جلسه هم اندیشی اعضای هیأت علمی این دانشگاه افزود: تعامل با دانش آموزان فعال در حوزه نانو هم به وظایف ستاد اضافه شده است و سعی داریم تا برنامه ریزی به پیش از مقاطع دانشگاه بازگردد.

وی بیان کرد: رویکرد کلی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو تمرکز بر اصالت با انسان است و برای کمک به رشد فردی از هیچ تلاشی دریغ نخواهد شد.

دبیر ستاد ویژه توسعه فناوری نانو با بیان اینکه توانمندی‌های زیادی در کشور داریم، افزود: مسیری که رفته ایم را نباید از بین ببریم و تنها با تغییر رویکرد، می‌توان به اهداف جدید دست پیدا کنیم.

تقویت انسان ارزش‌آفرین

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه فردوسی مشهد نیز در این نشست با بیان اینکه در مدیریت جدید این معاونت به دنبال افزایش دستاورد‌ها هستیم گفت: تفاوتی که در نگرش به دستاورد‌ها وجود دارد این است که دستاوردها، تنها در مقاله و پژوهش جستجو نخواهد شد.

دکتر رضا لطفی با اشاره به اینکه در مسیر تغییر الگو‌ها هستیم، افزود: تقویت انسان ارزش آفرین از مهمترین اهداف معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه است.

وی ادامه داد: تعامل با ستاد‌های مختلف معاونت علمی ریاست جمهوری می‌تواند باعث استفاده از ظرفیت‌های اعضای هیات علمی و دانشجویان دانشگاه فردوسی مشهد گردد.

دانشگاه فردوسی مشهد با بیش از ۷۰ سال سابقه به عنوان بزرگ‌ترین دانشگاه شرق کشور دارای ۱۳ دانشکده شامل ادبیات و علوم انسانی، الهیات و معارف اسلامی، علوم، مهندسی، کشاورزی، علوم ریاضی، علوم اداری و اقتصادی، دامپزشکی، علوم تربیتی و روانشناسی، منابع طبیعی، علوم ورزشی، معماری و شهرسازی، حقوق و علوم سیاسی و هفت پژوهشکده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.