امضای تفاهم‌نامه تربیت نیروی ماهر متناسب با بازار کار در سمنان

تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش استان، سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر متناسب با نیاز بازار کار امضا شد.

باقری، مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان  اظهار کرد: تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل آموزش و پرورش استان، سازمان صمت و شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان در راستای تربیت نیروی انسانی ماهر متناسب با نیاز بازار کار امضا شد.

وی بیان کرد: در راستای همکاری مشترک و بهره‌مندی از علوم و فنون روز به‌منظور استفاده بهینه از ظرفیت‌ها و توانایی‌های علمی، صنعتی و تربیت نیروی انسانی ماهر و برنامه‌ریزی‌های لازم آموزشی متناسب با نیازهای بازار کار و تحقق اهداف مشترک این تفاهم‌نامه بین سه دستگاه منعقد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان سمنان ادامه داد: هدف از این تفاهم‌نامه همکاری متقابل در زمینه‌های علمی صنعتی با در نظر گرفتن تمام امکانات طرفین ازجمله فضای فیزیکی، فنی، آموزشی و اطلاعات، تجربه و تخصص نیروی انسانی برای ارتقای مهارت دانش‌آموزان در این استان است.

باقری تصریح کرد: موضوع تفاهم‌نامه توسعه و مشارکت سه دستگاه در تربیت نیروی انسانی ماهر متناسب با نیاز بازار کار، توسعه و تقویت نگرش مثبت و گرایش دانش‌آموزان، هنرجویان و فرهنگیان به صنعت و تجارت کشور و نیز متناسب‌سازی سرفصل و محتوای آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش و استفاده بهینه از ظرفیت‌های آموزشی برای نیل به اهداف مشترک است.

وی مدت این تفاهم‌نامه از تاریخ امضا را چهار ساله اعلام و اضافه کرد: تمدید و ادامه فعالیت، بازنگری، اصلاح و یا تغییرات اساسی در مفاد تفاهم‌نامه طبق توافق نمایندگان طرفین انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.