افزایش تولید گوشت مرغ در کرمانشاه

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت : میزان جوجه ریزی رو به بهبود است و تولید گوشت مرغ افزایش خواهد یافت.

عبدالوحید محمدی سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به اینکه مشکل کاهش تولید گوشت مرغ یک مشکل سراسری است گفت : وضعیت جوجه ریزی در حال حاضر مطلوب است و این مشکل به زودی رفع خواهد شد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری کرمانشاه با اشاره به تشکیل کمیته‌ای مشترک با همکاری همه دستگاه‌های اجرایی به منظور نظارت روزانه بر بازار افزود: در راستای تنظیم بازار ایجاد میدان میوه و تره بار مشابه شهر تهران برای تامین کالا‌های اساسی مردم در شهر کرمانشاه و سایر شهرستان‌های استان در نظر گرفته شده است.

وی گفت: میادین میوه و تره بار مرکزی برای خرید کالا‌های اساسی و مورد نیاز مردم با حضور مدیر آن مرکز به شمار می‌رود.

محمدی افزود: به همین منظور برای راه اندازی میدان میوه و تره بار در ۶ منطقه شهر کرمانشاه توافقاتی صورت گرفته است و منتظر تصویب شورای شهر کرمانشاه هستیم.

وی اظهار داشت: در شهرستان‌ها در فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها مذاکرات برای راه اندازی میادین میوه و تره بار در حال انجام است. 

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری کرمانشاه گفت: راه اندازی این میادین نقش مهمی در تامین کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم، حذف واسطه‌ها و کنترل تورم دارد .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار