بارش باران بهاری به هوای استان همدان طراوت بخشید

بارش باران بهاری به هوای استان همدان طراوت خاصی بخشید و موجب خوشحالی مردم شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان در این باره گفت: سامانه بارشی از روز گذشته /سه شنبه/ در همدان فعال شده است و پیش بینی می‌شود این بارش‌ها با رگبار و وزش باد در بیشتر نقاط به ویژه نیمه شرقی استان ادامه یابد.

او افزود: بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، آسمان بیشتر نقاط استان در ۲۴ ساعت آینده، نیمه ابری همراه با رگبار خفیف و پراکنده باران، رعد و برق، پیش‌بینی می‌شود.

 کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان از کاهش ۲ تا چهار درجه‌ای دمای هوا خبر داد و گفت: سامانه بارشی فردا پنجشنبه از استان خارج می‌شود.

باقری شکیب افزود: در ۲۴ ساعت گذشته فامنین و رزن با ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و گل تپه و بهار با ۱۳ درجه سانتیگراد بالای صفر، خنک‌ترین شهر‌های استان بوده‌اند.

او افزود: کمینه دمای هوای همدان در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴ درجه سانتیگراد بالای صفر و دمای بیشینه هوای این شهر نیز ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.