لزوم ورود جدی و سریع مدیریت بحران استان برای جبران خسارات سیل در گرمی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی گفت: با توجه به حجم عظیم خسارات ناشی از سیل، ضرورت دارد مدیریت بحران استان اردبیل برای جبران خسارات ورود جدی و سریع داشته باشد.

فیروز فرهانی در جریان بازدید از مناطق سیل زده شهرستان گرمی اظهار کرد: بارش شدید باران و سیل به وجود آمده باعث خسارت‌های جدی به زیرساخت‌های حوزه راه و زیرساخت، بخش کشاورزی و تولیدی، احشام و منازل مسکونی روستائیان شده است.

او بیان کرد: این حجم عظیم خسارات نیازمند ورود سریع و جدی مدیریت بحران استان و نگاه ویژه مسئولان استانی و کشوری برای جبران سریع خسارات و حل و فصل مسائل و مشکلات می‌باشد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان گرمی تصریح کرد: در راستای تسریع در حل و فصل مسائل و مشکلات و جبران خسارات، دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان نیز دستورات لازم را به ستاد مدیریت بحران استان صادر کرده است.

فرهانی گفت: تخریب پل‌های جهان خانملو و بیگ باغلو در محور گرمی_بیله سوار، تخریب لوله اصلی انتقال آب شرب شهر گرمی و ۶۰ روستای شهرستان از مسیر بیله سوار، خسارات شدید به شهرک‌های صنعتی، اخلال در سیستم مخابرات و آنتن دهی گوشی‌های موبایل و خسارات اساسی به منازل مسکونی روستائیان و سیما و منظر شهر گرمی نیازمند توجه ویژه مسئولان ذیربط استانی است.

او افزود:یکی از مسؤولیت‌های مهم دادستانی صیانت و دفاع از حقوق عامه است و در این راستا تا جبران خسارات وارده پیگیر موضوعات هستیم و اقدامات را رصد خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.