تاخیر در تحویل لاستیک اینترنتی بارز انتظار متقاضیان را لبریز کرد

شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی از تاخیر در تحویل اینترنتی لاستیک بارز خبر داد.

شرکت لاستیک سازی بارز یک نام آشنا برای خریداران لوازم جانبی خودرو است. این شرکت به دلیل کیفیت مرغوبی که در ارائه محصولات خود دارد، توانسته مشتریان بسیاری را به سوی خود جلب کند. مدتی پیش این شرکت برای سهولت خرید رانندگان اقدام به فروش اینترنتی محصولات خود کرد. اما طبق گفته شهروند خبرنگار ما تحویل این محصول به مشتریان با تاخیر همراه است.
شهروند خبرنگار ما با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد.

متن پیام شهروندخبرنگار 

حدود دو ماهه من هزینه لاستیک و هزینه ارسال را از طریق درگاه فروش آنلاین شرکت بارز پرداخت کردم، ولی خبری از تحویل لاستیک نیست. حتی به پشتیبانی هم زنگ زدیم، ولی پاسخگو نبودند. 
 چند روز است که از دسترس خارج شده وهیچ راه ارتباطی با آن‌ها وجود ندارد. قیمت لاستیک هم روز به روز در حال افزایش است. خواهش می‌کنم پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
مصطفی
۰۸:۳۲ ۰۸ مهر ۱۴۰۲
سلام من برج ۲ دو حلقه لاستیک سفارش دادم ولی بعد گذشت ۵ ماه هنوز خبری از لاستیک ها نیست!!!
هیچ جایی برای پیگیری نیست . کسی پاسخگو نیست
Iran (Islamic Republic of)
یحیی قره باغی
۲۰:۱۲ ۲۰ شهريور ۱۴۰۲
سلام ۵۰ روز دوحلقه لاستیک ثبت نام کردم بعد از یک ماه یک حلقه آمد اداره پست زحمت آوردن لاستیک به آدرس دادیم نمیارند زنگ میزن باید خودمان به اداره مراجعه کنیم چرا مگر کرایه تا درب منزل نگرفتید لطفا پیگیری کنید
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۲۰:۲۳ ۰۳ شهريور ۱۴۰۲
سلام خدمت خبرگزاری محترم، 19 تیر یک جفت لاستیک از شرکت بارز بصورت اینترنتی خریدم ولی با گذشت 50 روز هنوز تحویل ندادن، از سایت و تلفن شرکت پیگیر شدم و شکایت کردم اما اصلا پاسخگو نیستند. لطفا شما پیگیری کنید ما که صدامون به جایی نمیرسه. ممنون
Iran (Islamic Republic of)
حمزه ای
۱۳:۲۵ ۰۱ شهريور ۱۴۰۲
سلام در تاریخ 7تیر 1402 برای همسرم دو حلقه لاستیک از روش اینترنتی خریداری کردم . شماره رهگیری آمد که 19 تیر آماده ارسال شده است ولی تا این تاریخ یعنی اول شهریور 1402 هیچ خبری نشده است . یک روز حدود دو ساعت و نیم با شماره های گروه مثلا صنعتی بارز که طبق گفته خودشان "شرکت بارز در راستای دستیابی به رضایت مشتری و افزایش سطح وفاداری مشتریان خود، ساز و کارهای مدیریت رضایت و شکایت مشتری خود را براساس استانداردهای ISO ۱۰۰۰۲ و ISO ۱۰۰۰۴ طرح ریزی و اجرا نموده است." متاسفانه هیچ پاسخ نمی دهد یا اصلا جواب تلفن را نمی دهد یا حتی حراستش هم که باید پاسخگو باشد یکبار جواب داد دفعات بعد رد تماس کرد . واقعا متاسفم اگز نمی توانی لاستیک بدهی چرا ثبت نام می کنید و دل مردم را به درد می آورید و اقعا متاسفم هیچ کس هم پیگیری نمی کند بخدا من که این کلمات را می نویسم آدم این مملکتم. ربات نیسیتم . یکی جواب بدهد . سامانه شکایتش هم به هیچ جا وصل نیست.اصلا شکایت را نمی پذیرد .
United Arab Emirates
آرش
۱۶:۳۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
من 15فروردین دو حلقه لاستیک بارز ثبت نام کردم و پول واریز کردم دوماه طول کشید تا بدستم رسید،از کار و زندگی و مسافرت افتادم،در این مدت هم نه پشتیبانی پاسخگو بود و نه تلفن رو جواب می دادم ونه کد مرسوله پستی که اداره پست پیگیری کنیم،پول رو گرفتند و دیگه جوابگو نبودند
Iran (Islamic Republic of)
علی صدیقی
۱۲:۰۱ ۲۶ خرداد ۱۴۰۲
واقعا انتظار ما از رسانه ملی اینه که پیگیر امور این چنینی باشه الان دوماهه که سفارشم به دستم نرسیده نه تنها پشتیبانی سایت پاسخ گو نیست بلکه حتی زحمت برداشتن تلفن هم به خودشون نمیدن فرایند ثبت شکایت هم آنقدر طولانیه که خیلی ها صرف نظر میکنن
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۰۰:۵۵ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
سلام
65 روز پیش از طریق سایت بارز ، 2 حلقه لاستیک خریدم.
هنوز تحویل نشده ! جالبه که سایت بارز در دسترس نیست و بالا نمیاد !
تلفن پشتیبانی بارز هم کسی پاسخگو نیست !
تمام پول لاستیک رو هم همان روز خرید تحویل گرفتن و هیچکس پاسخگو نیست !
Iran (Islamic Republic of)
یاسر
۰۸:۲۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
سلام من کافی نت دارم 2 ماه پیش 18 جفت لاستیک ثبت نام کردم هنوز تحویل به پست نخورده چرا رسیدگی نمیشه ؟
آخرین اخبار