جبلی در دانشگاه امام صادق (ع):

برای فعالیت در صداوسیما به کسی التماس نمی‌کنیم/ درهای رسانه ملی به‌روی کسی که به مردم و فرهنگ کشور احترام می‌گذارد، باز است

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در دانشگاه امام صادق(ع) عصر امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه برگزار شد.

جلسه پرسش و پاسخ دانشجویی با حضور پیمان جبلی، رئیس رسانه ملی در دانشگاه امام صادق (ع) عصر امروز چهارشنبه ۱۰ خرداد ماه برگزار شد. رئیس رسانه ملی در این جلسه در پاسخ به این سوال که منابع مالی صدا‌وسیما چگونه تامین می‌شود؛ گفت: خودمان باید درآمدزایی کنیم و متاسفانه تا اطلاع ثانوی منبع جبران هزینه‌های رسانه ملی پخش آگهی بازرگانی است.

جبلی با بیان اینکه باید از شرکت‌های بازرگانی حمایت کنیم اظهار کرد: همین شرکت‌های بازرگانی که آگهی آن‌ها از تلویزیون پخش می‌شود بخشی از اقتصاد کشور را تشکیل می‌دهند باید از آن‌ها حمایت شود، اما نه چون راه دیگری نداریم و نگران خرج و مخارج صدا‌وسیما هستیم آگهی را قبول و پخش کنیم.

۲۵۰ مجوز تولید نمایش خانگی در دولت قبل صادر شد

رئیس سازمان صدا‌وسیما درباره فیلم و سریال‌های نمایش خانگی تصریح کرد: صداوسیما موظف است نمایش خانگی را کنترل کند در قدم اول ساترا باید به نمایندگی از صداوسیما نظارت کند و مجوز بدهد، اما می‌بینم که ۲۵۰ مجوز تولید از دولت قبل همچنان باقی مانده یعنی تولید و تبدیل به سریال شده است. پس با وجود اینکه دولت نزدیک به دوسال است که تغییر کرده و مقام معظم رهبری تاکید کردند که تنظیم‌گر فضای مجازی در حوزه صوت‌وتصویر فراگیر صداوسیماست با این وجود تا آخرین روز دولت قبل همچنان مجوز‌های سریالی داده می‌شد.

جبلی ادامه داد: بسیاری از مجموعه‌های نمایش خانگی در دولت قبل مجوز گرفته و با هزینه‌های میلیاردی تولید شده است الان به ما می‌گویند این سریال‌ها را تنظیم‌گری کنید ما چطور این کار را انجام دهیم. تنها راهی که داریم این است که سریال‌های در حال تولید را بررسی کنیم و تند و تیزی‌هایش را حذف کنیم و ممیزی بزنیم تا بالاخره پخش شود. سازنده فیلمی که از قبل مجوز گرفته می‌گوید من مجوز گرفتم و فیلم را تولید کردم و هزینه میلیاردی کردم و فقط هرجایی از فیلم که اشکال داشته باشد را حذف می‌کنم تا پخش شود.

نقش صداوسیما در اغتشاشات اخیر چه بود؟

او با بیان اینکه اگر صداوسیما در خنثی کردن لحظه‌ای تحریف‌ها پای‌کار نبود شاهد عدم همراهی مردم با این فتنه نبودیم گفت: صداوسیما در خنثی سازی فتنه رسانه‌های معاند نقش مهمی ایفا کرد اما قبول دارم که روایت اول بسیار مهم است. مانند زمانی‌که هک سامانه‌های سوخت اتفاق افتاد صداوسیما در لحظه ورود کرد و به مردم آرامش داد و برای اولین بار در تاریخ صداوسیما اذعان شد که این حمله سایبری است و مردم هم همراهی کردند.

رئیس رسانه ملی ادامه داد: در فتنه‌ای که اتفاق افتاد نظام یک لحظه هم مدیریت بحران را از دست نداد و مقتدرانه کارش را انجام داد و فقط شاید چون نتوانستیم روایت اول را تثبیت کنیم سررشته افکار عمومی از دست ما خارج شد. چرا این اتفاق افتاد چون ما سه روز خواهش کردیم که فیلم صحنه فوت مهسا امینی را بدهید تا پخش کنیم تا ثابت کنیم ضرب و شتمی نبوده است.

توضیحات رئیس رسانه ملی درباره سیاست مواجه با سلبریتی‌ها

وی با بیان اینکه سلبریتی واژه مطلقا منفی نیست گفت: ما در درجه اول باید با چهره‌ها و افرادی که رابطه خود را با فرهنگ، مردم وتاریخ خود قطع کرده‌اند قطع کنیم اگر آن‌ها نمی‌خواهند دیگر در میدان باشند مردم هم نمی‌خواهند آن‌ها را ببینند. در مقابل چهره‌هایی هستند کهشاید به دلیل فشارهای زیاد مجبور شدند حرف‌هایی بزنند ما در را روی آن‌ها نبسته‌ایم خیلی از آن‌ها پیام‌های تهدیدآمیزی که برایشانارسال شده بود نشان دادند. درهای صداوسیما برای کسی که به مردم و فرهنگ احترام می‌گذارد باز است کسی که خودش نمی‌خواهد بیاید کسی هم دنبالش نمی‌رود.

جبلی با اشاره به کشف چهرهای جدید تصریح کرد: کشف و تربیت چهره‌های جدید هم اهمیت دارد که در ما‌ه‌های اخیر چهره‌هایبسیاری کشف و مشهور شدند.

پیمان جبلی همچنین تأکید کرد: در اغتشاشات اخیر تصویر دروغین برای بخش اعظمی از بازیگران و سلبریتی‌ها ساخته بودند که کار نظام فردا تمام است. کارگردانی می‌گفت سر فیلمبرداری رفتم بازیگران گفتند اجازه بدهید دو سکانس بگیریم یک با حجاب دو بی‌حجاب که اگر نظام سقوط کرد مشکلی پیش نیاید.

شائبه قبیله‌گری در صداوسیما

او در پاسخ به سؤال دانشجوی دیگری درباره شائبه قبیله‌گری در صداوسیما خاطرنشان کرد: این‌هایی که شما به آن می‌گویید قبیله‌گرایی خودش یعنی اتفاقاتی در صدا و سیما افتاده و کار‌های جدیدی شروع شده! قبیله‌گرایی یعنی در را قفل کنیم نگذاریم کسی وارد شود. قطعاً کار‌های خوبی انجام شده است که آن‌قدر دشمن را عصبانی کرده که بنده و تعدادی از خبرنگاران مارا تحریم کرده‌اند. اگر کار قوی‌ای بوده باشد که میدان ندادیم حتماً ضعف از ما بوده، به تمام افرادی که پایبند به ارزش‌ها هستند باید میدان داده بشود. شرعاً اجازه قبیله‌گرایی در صدا و سیما را نمی‌دهم.

۵۰۰ عنوان مدیریت در سازمان صدا‌وسیما حذف شده است

وی درباره کوچک‌سازی سازمان صداوسیما نیز بیان کرد: در اصلاحات ساختاری در معاونت‌های مختلف تاکنون بیش از ۵۰۰ مدیریت در سازمان صداوسیما حذف شده و همچنان هم این مسیر ادامه پیدا می‌کند. ما بیشتر از ناظر بیرونی نیازمند کوچک شدن هستیم؛ چرا، چون می‌دانیم در آخر خودمان را به در و دیوار هم بزنیم بودجه‌مان همین میزان است.  حذف ۵۰۰ مدیریت یعنی ۵۰۰ مدیر، ۵۰۰ ماشین، ۵۰۰ منشی و ۵۰۰ دفتر حذف شده است.

یکی از برنامه‌های پرس‌تی‌وی باعث جدل در پارلمان انگلیس شد

جبلی در پاسخ به یکی از دانشجویان که مدعی بی‌خاصیت بودن برنامه‌های برون مرزی صدا و سیما، این‌گونه واکنش نشان داد: یکی از برنامه‌های شبکه پرس‌تی‌وی باعث بحث و جدل جدی در پارلمان انگلیس شد! برنامه «PALESTINE DECLASSIFIED» شبکه پرس‌تی‌وی همانند «تیک تاک» که در کنگره آمریکا مورد بررسی قرار گرفت در مجلس عوام انگلستان بررسی شد! انگلیسی‌ها گفتند شبکه پرس‌تی‌وی که ما سالهاست اجازه ندادیم بر روی ماهواره باشد و از روی شبکه کابلی آن را حذف کردیم و در فضای مجازی اجازه فعالیت به آن ندادیم چگونه توانسته است آنقدر مخاطب نخبه انگلیسی جذب کند.

شبکه‌های برون‌مرزی رسانه ملی مخاطبان زیادی دارد

وی افزود: بودجه یک سال شبکه الجزیره یک میلیارد دلار است، اما بودجه سالانه تمامی شبکه‌های مرزی صدا و سیما هشت میلیون دلار است، اما همین شبکه‌های ما توانسته‌اند مخاطبان خود را حتی در شبکه‌های اجتماعی پیدا کند. حساب فیس‌بوک شبکه پرس‌تی‌وی ما تاکنون بیش از بیست بار مسدود شده است! اگر تأثیرگذار نبودند که این اتفاقات نمی‌افتاد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۴۳ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
معنی از خود تعریف کردن میدونی چیه // یا نمیدونی ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۰۷:۴۲ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
برا اینکه بدونی مردم چقد تلویزیون و برنامه هایش را دوست دارن یه همه پرسی بذارید // نه اینکه خودت از خودت تعریف کنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۹ ۱۳ خرداد ۱۴۰۲
احسنت آقای جبلی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
در جامعه نامحسوس بگردید و نظر اکثریت مردم را جویا شوید و با آنها باشید و گرنه مخاطب را از دست می‌دهید و هر چه هزینه کنید نتیجه لازم را بدست نخواهید اورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۷ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
یکی از بهترین برنامه های اجتماعی که در این چند سال دیده ام برنامه پاورقی است ، ممنون از برنامه خوبتان ، ضمنا ساعتش را در صورت امکان تغییر دهید چون در آن ساعت استانهای غربی بیشتر بیننده گان در مسجد برای ادای نماز هستند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
جناب جبلی به هیچ مجری اجازه بیشتر از سه سال ندهید و جابجایی و در جاهای دیگه استفاده کنید ، چون تقریبا اغلب افراد جنبه سرشناس و شهرت ندارند در مرحله اول به خودشان آسیب می رساند و در مرحله بعد به وطنشان.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
چجوریه کارگردان یک سکانس بی حجاب بگیره یک سکانس باحجاب
یعنی بازیگر هیچ اعتقادی ب حجاب نداره
عجب
اگ انقلاب بود باحجاب ! اگ انقلاب نبود بی حجاب!
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۰۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
رشید پور و بقیه مجری های باحال با التماس برای برنامه صبحگاهی مثل قبل حالا خورشید بیارید مثل قبل
چون نطر شما مهم نیست نطر مردم مهمه

همه مجری های شبکه تسیم الان در حال حاضر خیلی عالی و توانمند هستند
اما مجری توانمند برای برنامه های صبحگاهی نداریم یا انگشت شمار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
درود بر رسانه ملی
الآن خیلی خوب شده یه سری خائن و منافق و تکراری مثل مدیری و جوان و رشید پور و ... را در تلویزیون نمیبینیم
بیزحمت اگر نمایش خانگی را کنترل کنید خیلی خوبه همش سریال های با محتوای خیانت و نا امیدی و سیگار کشیدن و حرف های زشت و ...ترویج میدن که مناسب ایران و ایرانی با شرف و با غیرت نیست
تشکر از صدا و سیمای انقلابی
Iran (Islamic Republic of)
As
۲۳:۰۲ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
یه جو عقل تو مغزت هست ؟صدا و سیما چه ربطی به نمایش خانگی داره اخه اگه کسی بخواد اونارو کنترل کنه اون وزارت ارشاده یا نهایتا قوه قضاییه نه صدا و سیما ضمنا داری بزرگش میکنی کلی برنامه و فیلمای دیگه هم دارن کیفیتشونم به مراتب از مزخرفات ۲۰ سال پیش صدا و سیما بهتره.ضمنا با چه حقی داری به این هنرمندان تهمت میزنی چه ربطی به خیانت داره با حرف هر کی حال نمیکنی خائن به کشور حسابش میکنی؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۳ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
سوره زمر آيه ۴ توجه

در پارک به درخت آب می‌دهید بزارید سگ ها هم از آب بنوشند این کار بهترین کار در جهان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۵ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
خخخخخخ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۱ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
یه سوال داشتم این سریال شهرفرش ومهدفرش کی تموم میشه بیشترازیک ساله داره پخش میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
اتفاقا اگر کسی با حضورش در صدا و سیما باعث افزایش مخاطب شود باید التماسش کرد که بیاید ولی حیف که از آیدارچی ها این کار بر نمیاید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۰ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
بازیگران جدید جایگزین کنید
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا قربانزاده
۱۶:۱۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
تمام صدا و سیما یه طرف عادل فردوسی‌پور هم یک طرف
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
متاسفانه مطالب روشنگر آنه حذف می شود بهترین مطلب بیان واقعیات است دوری از واقعیت وضع را بد تر می‌کند پیامهای به طاهر منفی نباید حذف شود قرار نیست با تشخیص چند نفر مطالب انتخاب شود چون آگاهی این چند نفر بر همه چیز احاطه ندارد پس اینقدر گزینشی عمل نکنید.البته اگر قصد بهبود دارید
Iran (Islamic Republic of)
سام
۱۲:۱۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
خواهش اگه دارید از پول این مردم خرج جماعت جدید و کادر سازی جدید میکنید حواستان باشد که این جدید هارو هم دوباره اینقدر بزرگ نکنید که باز این جور با اعصاب روان جامعه بازی کنند جوان مردم حول تو خیابان بعد از چند سال قبل فرزند خودشونو میفرستن اون سر دنیا تو آرامش تحصیل میکنه دوباره برمیگرده میشود رییس یک اداره دیگه ما ملتم شده وسیله سرگرمی و پول درآوردنشون
Iran (Islamic Republic of)
ام
۱۲:۰۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
دمت گرم آقای جبلی حال کردم خداوکیلی اینهایی گفتی پایبند باش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
اتفاقا ما هم برای ریاست شما در سازمان صدا و سیما التماس نکردیم اما چه میشود کرد ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
شما خودت انتصابی و غیرانتخابی هستی و هیچ نسبتی با مردم نداری پس لطفا" از احترام به مردم و فرهنگ کشور حرف نزن!
Iran (Islamic Republic of)
متین
۰۹:۰۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
دم آقای جبلی گرم. نباید به کسی که با همین آنتن به اینجا رسیده و الان لگدپرانی میکنه باج داد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۰۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
ما سلبریتی خائن نمیخوایم
Iran (Islamic Republic of)
شهروند
۰۹:۰۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
بله کاملا موافقم
Iran (Islamic Republic of)
A
۰۸:۳۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
بنام خدا

چون پیام های من برای آگاهی ی مردم و هشدار برای مسول بی توجه است ، هر چند کاراکتر که باشد ( پیامی که برای آگاهی و بهبود مملکت و مردم باشد ، حتی بیش از هزار کاراکتر ) ، مانعی ندارد مگر اینکه مسول مربوطه قصد و نیت سو داشته باشد و برای کم کاری این محدودیت را گذاشته باشد و.......

سلام ، این متن را آنقدر مینویسم تا مسول مربوطه درست فکر و عمل کند و صلاح مردم و مملکت را بهتر شناخته و مانع از پیشرفت عقلانی و اصولی ی مردم و مملکت نشده و حق الناس بدهکار نشود( باید بنا به مقتضیات و صلاح مردم ، پیامک هر چند کاراکتر که هست قبول کنید !،. نه اینکه بنویسید قبول ۷۰۰ کاراکتر و پیام گیرتان بالای ۲۵۰ کاراکتر را قبول نکند !، به فکر رفاه و آرامش و راحتی ی مردم باشید ، که حقوق همه ی مسولین از مردم و بیت المال است !، و اگر قدمی مصلحتی و خلاف منافع مردم بردارید !، حق الناس پایمال کرده اید ( حقوقتان نا مشروع است و حرام است ) ، و هیچ کس نمیتواند شما را شفاعت کند و عذاب خواهید شد !،......
Iran (Islamic Republic of)
farzad
۰۸:۱۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
آخه الان کسی هست به تلویزیون نگاه بکنه ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
هما
۰۹:۰۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
افت مخاطب تلویزیون فقط محدود به ایران نیست. یک پدیده جهانی هست. الان شبکه های تلویزیونی آمریکا هم با اومدن فضای مجازی دچار افت شدید مخاطب شدن. یه سرچ کن توی گوگل میفهمی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
بله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
مشکلی نیست ، سریال و فیلمهای ۱۰۰ سال پیش آرشیو رو دارید، همون ها رو پخش کنید و بودجه کلان صدا و سیما رو در جیب مبارک قرار دهید!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
تماشاي فيلم آرشيوي شرف داره به ديدن افرادي كه به اندازه يه نقطه به نقشي كه بازي كردن اعتقادي نداشته و ندارن و در طول سالها به ارزشها و اعتقادات ملت فقط به ديد وسيله اي براي كسب ثروت و شهرت نكاه مي كردن قحطي فيلم و بازيكر نيست
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۰۷:۴۹ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
کارمندان صدا و سیما بیشتر از کارکنان بی بی سی!....مخاطب هم هر روز کمتر.....90 درصد برنامه ها میز گرد با چهره های خاص و طیف خاص!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
کاش یک نفر هم از حضور کمدین های لوده بجای مجریان توانمند سوال کرده بود برخی از مجریانی که حذف شده اند از چهره های تونمندی بودند که سالها ثابت کردند دغدغه دین و فرهنگ و ایران دارند ولی براحتی انها را حذف و مردم را از رسانه ملی! دلسرد کردند
Iran (Islamic Republic of)
شیدا
۰۷:۰۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
حخ
Iran (Islamic Republic of)
لاله
۰۶:۴۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
ابتدا از مردم و بسیاری از اهالی فرهنگ بپرس ببین خود تو و تفکرات همنوع شما را کسی در جامعه قبول دارد یا نه نه و بعد بگو ... . ضمنا اگر راست میگی همین مطلب را در دانشگاه تهران و امیرکبیر و خواجه نصیر بگو نه دانشگاه ... تا جواب جامعه را بشنوی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
آقای جبلی سری هم به دانشگاه های دیگر کشور بزنند اونجا هم با جوانها پرسش و پاسخ داشت باشند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۰۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
شیر مادرت حلال .همین درسته
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۰۶:۰۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
احسنت به شما آقای جبلی مقتدرانه روی حرفتان بایستید
ممنون از دیدگاه زیباتان
مرگ بر وطن فروش و خائن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۸ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
بی فرهنگی و بی حجابی را ترویج ندهید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
رئیس صدا و سیما از قول مردم حرف میزنه جوری که انگار نماینده مردم ایران هست و مردم بهش رای دادن
Iran (Islamic Republic of)
پیمان اشراقی
۰۴:۵۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
سلام،

الحمد للّه رب العالمین،
ممنون آقای جبلی،

فقط چون صحبت مستقیم نیست برای باور کردن باید زمان بگذرد،
اینطور دردش برای من هم کمرنگ می شود،
از همه بزرگان می خواهم در این مدت من دا تحمل کنند

و دیگر اینکه من فصل الخطاب هستم.
Iran (Islamic Republic of)
مهران پیراسته نیک
۰۳:۳۵ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
تو احترام و فرهنگ می‌دونی چیه بازی های آسیایی سپاهان اصفهان و فولاد خوزستان تو شبکه سه پخش نکردید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
بازیگران غربگدای بیحیا را ممنوع التصویر کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۷ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
ان شاالله کارمند وای جی سی که نظر مردم میلی بنفع حکومت نشر میدی این حقوقت بیماری خودت و خانوده تو بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
اتفاقا مشکل همینه
باید به آدم حسابی التماس کنید ، خواهش کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۲
تا آدم حسابی از نطر شما کی باشه اگه فردوسی پور و پوربخش منظورتونه که عمراا
Iran (Islamic Republic of)
بله
۰۰:۰۴ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
به نظرشما احترام میزاری....؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۳ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
احترام زيادي كذاشتن كار با اينجا كشيد براي كسي بمير كه برات تب كنه احترام و نجابت زيادي كثافت مياره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۷ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
آقای بازغی هنرمند مردمی ووظیفه شناس و با شخصیت و کار بلد در اجرا و بازی هستند ممنون ازایشون که مردمی ونجیب وبا وقار ند دمشون گرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
با بازیگران بی شخصیت وضد اجتماع وضد اسلام لطفا کار نکنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
از اجرا و نمایش مسابقه ها در سیما کمتر کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
چرا برنامه ها و سریال های طنز فاخر دیگه پخش نمیشه؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۱ ۱۰ خرداد ۱۴۰۲
یکی از برنامه های خاص که باعث روشنی حوادث و اتفاقات روز وآگاه کردن مردم از کینه ها ی دشمن نسبت به ایران وایرانی است پاورقی است از تمام افراد سازنده این برنامه ممنون
آخرین اخبار