تسهیل پرداخت تسهیلات اشتغالزا برای زنان سرپرست خانوار

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: با تشکیل صندوق تضمین، از امسال‌ برای زنان سرپرست خانوار که برای دریافت تسهیلات اشتغالزایی مشکل ضامن دارند، کمیته امداد ضامن این افراد می‌شود.

سید مرتضی بختیاری در جشنواره مهر رضوی شهرکرد افزود: کمیته امداد طی ۴۴ سال گذشته برکات و دستاورد‌های بسیاری داشته و همواره به این دغدغه قرآنی و دینی امام خمینی (ره) که گره گشایی از کار محرومان است، عمل کرده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره)، توانمندسازی و مهارت آموزی را از مهمترین سیاست‌های این نهاد اعلام کرد و گفت: در همین راستا سه رکن توانمندسازی شامل اشتغال، مسکن، خودباوری و خوداتکایی در دستور کار قرار گرفته است.


بیشتر بخوانید


بختیاری تصریح کرد: به دنبال اجرای این طرح، امروز ۲ هزار مددجو در استان توانمند و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می‌شوند.

وی با بیان اینکه ۵۴ درصد مددجویان کمیته امداد، زنان سرپرست خانوار هستند، خاطرنشان کرد: زنانی که طرح اشتغالزایی آن‌ها تصویب شود و مشکل ضامن داشته باشند، کمیته امداد ضمانت می‌کند.

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) ادامه داد: به جز مددجویان به کسانی که تحت پوشش نیستند، اما نیازمندند با حمایت مسئولان می‌توان به آن‌ها نیز وام اشتغال دهیم.

بختیاری افزود: در بودجه ۱۴۰۲، برای صندوق امداد ۲۰۰ میلیارد تومان آورد اولیه پیش بینی شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.