واکنش خورشیدی درباره مصدومیتش در دربی ۱۰۱

داور دربی ۱۰۱ درباره مصدومیتش در بازی بین استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی توضیح داد.

اشکان خورشیدی داور دربی ۱۰۱ درباره مصدومیتش در اواخر بازی که باعث تعویض او شد، اظهار کرد: بازی بسیار جذاب و پربرخوردی را شاهد بودیم. بازی صحنه‌های جالبی داشت و تیم داوری تلاش کرد تا در همه صحنه‌ها حضور داشته باشد. من هم تلاش کردم به صحنه‌ها نزدیک باشم، اما متأسفانه دقیقه ۸۰ مجبور شدم استارت ۷۰ متری زدم که در همان استارت، عضله دوقلوی پایم دچار اسپاسم شد.  

او ادامه داد: هر کاری کردم تا مداوا شوم تا به بازی برگردم این اتفاق رخ نداد و مجبور شدم که از بازی بیرون بروم.  

خورشیدی درباره قضاوت زاهدی‌فر که به جای او بازی را داوری کرد، خاطرنشان کرد: من درباره قضاوت زاهدی‌فر نمی‌توانم نظر بدهم و کارشناسان باید در این باره صحبت کنند. ما تلاش کردیم تا بهترین قضاوت را داشته باشیم و فکر می‌کنم همه تلاش خودمان را انجام دادیم و امیدوارم که این اتفاق رخ داده باشد.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۲۶ ۱۱ خرداد ۱۴۰۲
داورها با وجود اشتباهات که بی شک غیرعمد است یکی از زحمتکش ترین افراد و بخش های این فوتبال هستند که متأسفانه اگر قضاوتشون به نفع یک تیم نباشه مورد هجوم قرار می گیرند و بسیار مظلوم واقع می شوند. امیدوارم فوتبالیست ها روزی به این درک برسند که یک داور شرفش رو پای این کار گذاشته و خطا هم جزئی از کاره و انشاله که اعتراضات چه از سوی بازیکن و چه از سوی کادر فنی در فصل آینده تموم بشه و همگی لااقل از نظر اخلاقی، حرفه ای رفتار کنیم. تبریک به هواداران پرسپولیس
آخرین اخبار