تعداد ثبت‌نام کنندگان مسکن ملی استان اردبیل به بیش از ۱۱۶ هزار نفر رسید

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تعداد ثبت‌نام کنندگان نهضت ملی مسکن در این استان به ۱۱۶هزار نفر رسید.

محبوب حیدری  مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ۲۵ هزار و ۹۸۲ نفر در استان اردبیل نسبت به واریز وجه ۴۰۰ میلیون ریال و هشت هزار و ۸۶۲ نفر هم به واریز ۸۰۰ میلیون ریال آورده اقدام کردند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل می گوید: همچنین تاکنون ۱۱ هزار و ۱۷۵ واحد برای دریافت تسهیلات خودمالکی در بانک‌های عامل ثبت درخواست کردند که از این تعداد چهار هزار و ۹۸ واحد منجر به عقد قرارداد با بانک شده است.

به گفته او، با هدف ایجاد فرصت برای متقاضیان طرح‌های حمایتی تولید مسکن در اردبیل، مهلت واریز مرحله دوم آورده نقدی متقاضیان تا پایان خرداد ماه امسال تمدید شد.

حیدری با بیان اینکه امتیاز مبالغ واریزی با تقدم زمان، ملاک عمل و در اولویت تخصیص قرار می‌گیرد، گفت: به دلیل تاخیر در واریز وجوه اسم افراد از لیست متقاضیان نهضت ملی مسکن حذف نمی‌شود بلکه تلاش بر این است تا متقاضیان به پرداخت مبلغ مورد نظر ترغیب شوند و قطعا بر اساس این پرداختی‌ها اولویت انتخاب با متقاضیان پرداخت وجه خواهد بود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل می گوید: واریز مبالغ اولیه مرحله اول و دوم آورده نقدی متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن شهر اردبیل به‌صورت یکجا بلامانع است و متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن اگر قصد خانه‌دار شدن در سریع‌ترین زمان را دارند، باید آورده خود را به‌موقع پرداخت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.