کارفرمایان از مزایای طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای استفاده کنند

رئیس تامین اجتماعی شعبه مهاباد گفت: کارفرمایان فعال در این شهرستان از فرصت مزایای طرح بخشودگی جرایم بیمه‌ای با ثبت به موقع در سامانه اعلام شده، استفاده کنند.

آرش صالحیه رئیس تامین اجتماعی شعبه مهاباد گفت: با توجه به شرایط اقتصادی حاکم بخشنامه بخشودگی جرائم کارفرمایان صادر و بر این اساس کارفرمایان می‌توانند نسبت به بخشودگی جرایم خود با هدف رشد و تثبیت اشتغال‌های ایجادی اقدام کنند.

وی ادامه داد: کارفرمایان متقاضی استفاده از بخشودگی جرایم بیمه‌ای می‌توانند با مراجعه به سایت http://es.tamin.ir اصل بدهی بیمه‌ای خود را به صورت نقدی پرداخت یا با توافق با شعب این سازمان، روش پرداخت اقساطی را انتخاب کنند.

رئیس تامین اجتماعی شعبه مهاباد اضافه کرد: در صورتی که برای پرداخت اصل بدهی بیمه‌ای، تعداد اقساط ۱۲ ماه انتخاب شود، کارفرما از صد درصد بخشودگی جرایم برخوردار می‌شود و در صورتی که در ۱۸ ماه اقساط بدهی خود را پرداخت کند از ۸۵ درصد بخشودگی جرایم استفاده می‌کند.

صالحیه با اشاره به شرایط استفاده از این فرصت، یادآور شد: واحد‌هایی که از اسفندماه گذشته فعال بوده و تا زمان اتمام اقساط تعیین شده نیروی کاری خود را حفظ کنند شامل این بخشودگی خواهند بود.

بیمه تامین اجتماعی یکی از سازمان‌های بیمه‌گر است که در کنار بیمه سلامت، عنوان بزرگترین سازمان‌های بیمه‌گر کشور و استان‌های مختلف را در اختیار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.