کارفرمایان برای بهره مندی از بخشودگی جرائم بیمه‌ای اقدام کنند

مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان گفت: کارفرمایان تا ۳۱ تیر امسال، فرصت دارند برای بهره مندی از بخشودگی جرائم بیمه‌ای اقدام کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، علی حسینی، مدیرکل تامین اجتماعی استان کرمان با اشاره به اینکه بخشنامه بخشودگی جرائم بیمه‌ای کارفرمایان واحد‌های تولیدی، صنعتی، معدنی، خدماتی و اصناف از سوی سازمان تامین اجتماعی صادر و ابلاغ شده است، گفت: کارفرمایان تا ۳۱ تیر فرصت استفاده از بخشودگی جرائم بیمه‌ای را دارند.

او افزود: مشمولین این طرح، کارفرمایان کارگاه‌های فعال تولیدی، صنعتی، معدنی و خدماتی و اصناف  خواه حقیقی و یا حقوقی، دولتی و غیردولتی هستند که حداقل به مدت یک سال از زمان تقسیط، نسبت به حفظ یا افزایش اشتغال نیروی انسانی کارگاه خود بر مبنای لیست بهمن سال ۱۳۹۸ و ارسال لیست و پرداخت کامل حق بیمه کارکنان شاغل کارگاه در دوره تقسیط اقدام کنند.

حسینی بیان کرد: ضروری است کارفرمایان کارگاه‌های بیان شده برای برخورداری از این تسهیلات، نسبت به تعیین تکلیف بدهی‌هایی که تا اسفند ۱۳۹۹ به مرحله قطعیت رسیده است، حداکثر تا ۳۱ ‏‏‏‏تیرماه ۱۴۰۰  و ثبت درخواست از طریق سامانه خدمات غیرحضوی سازمان تامین اجتماعی به نشانی es.tamin.ir اقدام کنند.

او تصریح کرد: در صورتی که کارفرمایان مشمول تا این تاریخ اقدام کرده باشند، پس از بازگشت نیروی کار تعدیل شده یا جایگزینی آن‌ها در زمان درخواست و رعایت حفظ اشتغال در دوره تقسیط بر مبنای لیست بهمن ماه ۱۳۹۸ از بخشودگی جرائم برخوردار خواهند شد.

انتهای پیام / م 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار