در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

اعزام یکصد نفر نیروی همراه زائر جهت خدمت رسانی به سالمندان برای بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره)

معاون شهردار تهران گفت: معرفی و اعزام یکصد نفر نیروی همراه زائر (ویلچر ران) جهت خدمت رسانی به سالمندان و توان یابان برای بزرگداشت اتحال امام خمینی (ره) انجام شده است.

حسین نظری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: اظهار کرد: زنده نگهداشتن راه امام همان زنده نگهداشتن یاد امام است و ما در شهرداری تهران همواره نام و یاد امام را زنده نگه می‌داریم. 

نظری در ادامه به برنامه‌های این ستاد اشاره کرد و  گفت: نگهداشت در ۱۴ پهنه تعیین شده در محدوده حرم و اطراف آن، توسط مناطق (۲-۴-۵-۷-۸-۹-۱۰-۱۱-۱۳-۱۴-۱۵-۱۶-۱۷-۲۲) انجام می‌شود و از تمامی مناطق انتظار داریم که در این راستا هم پوشانی‌های لازم را داشته باشند. 

معاون شهردار تهران برخی از اقدامات مهم این ستاد را برشمرد و گفت: خدمات رسانی رایگان خط یک مترو، اختصاص اتوبوس در نقاط تعیین شده جهت جابجایی زائرین، اختصاص مینی بوس، تاکسی و ون در نقاط تعیین شده، استقرار خودرو‌های شاتل برقی و تامین یکصد عدد ویلچر جهت جابه جایی سالمندان و توان یابان، اختصاص پارکینگ در نقاط تعیین شده، برپایی ۳ پردیس فرهنگی در حرم مطهر با همکاری مناطق ۲۲ گانه، برپایی پایگاه اورژانس و استقرار آمبولانس و موتورلانس، پذیرایی از زائرین در شش ایستگاه صلواتی توسط مناطق ۲۲ گانه، برپایی ایستگاه‌های راهنمای زائرین با همکاری سازمان بهشت زهرا (س)، برپایی ایستگاه‌های راهنمای زائرین با همکاری سازمان بهشت زهرا (س)، معرفی و اعزام یکصد نفر نیروی همراه زائر (ویلچر ران) جهت خدمت رسانی به سالمندان و توان یابان، استقرار نیرو و خودرو‌های سازمان آتش نشانی، شرکت شهربان و حریم بان، مدیریت بحران شهر تهران و. اسکان زائرین و استقرار خودرو‌های حامل مواد غذایی و... در شهر آفتاب و.   از مهم‌ترین اقداماتی است که توسط این ستاد اجرایی می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار