شرکت یزدی‌ها در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره)

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری یزد گفت: سه هزار یزدی برای مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) به تهران اعزام می‌شوند.

علی‌اکبر عزیزی معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری یزد به مناسبت اعزام زوار حرم امام خمینی (ره) از استان یزد در جمع اصحاب رسانه استان گفت: همه ما باید به یاد داشته باشیم که روز ۱۵ خرداد طبق فرموده حضرت امام خمینی (ره) همیشه به‌عنوان روز عزا برای ملت ایران خواهد ماند و ۱۴ خرداد نیز به علت رحلت امام خمینی (ره) برای تمام مسلمانان عزا است.

او ادامه داد: چندین سال به علت تداخل ایام رحلت امام خمینی (ره) و بیماری کرونا مراسم رحلت امام خمینی (ره) به‌صورت سراسری برگزار نشد که امسال پس از ۵ سال این مراسم با حضور افرادی از تمام استان‌های کشور برگزار خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی، اجتماعی استانداری یزد عنوان کرد: ۳ هزار نفر از استان برای مراسم رحلت امام خمینی (ره) اعزام خواهند شد و برنامه‌ریزی‌های این اقدام انجام شده است و ۸۲ دستگاه اتوبوس برای اعزام زائران آماده شده است.

او با اشاره به اولویت تدارک مسائل بهداشتی و پشتیبانی برای این سفر ابراز کرد: سهمیه هر شهرستان مشخص شده و اعزام توسط سپاه الغدیر و بسیج انجام خواهد شد و تاکنون ۴ جلسه برای این موضوع تشکیل شده است که روز شنبه ساعت ۱۶ از شهرستان‌ها به سمت مرقد امام خمینی (ره) حرکت خواهند کرد.

عزیزی با بیان اینکه در شهرستان یزد محل اعزام امام زاده سید جعفر خواهد بود تصریح کرد: در این سفر توجه به مسائل بهداشتی اولویت دارد و تأکید داریم که زائران ماسک به همراه داشته باشند و دقت روی مسائل امنیتی داشته باشند و در طول مسیر امام خمینی (ره) از سوارکردن افراد عادی خودداری کنند.

او با تأکید بر اینکه پس از پایان سخنرانی زائران به سمت استان حرکت خواهند کرد و امیدواریم به‌صورت صحیح‌وسالم برگردند اظهار کرد: علاقه‌مندان می‌توانند به پایگاه‌های بسیج جهت ثبت‌نام مراجعه کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.