پاسخگویی به ۲ هزار و ۷۰۰ گزارش مردمی توسط صمت سیستان و بلوچستان

مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان گفت: در دوماهه امسال، از طریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره صمت استان به تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ تماس تلفنی مردمی( معادل ۵ هزار و ۶۹۹ دقیقه )، پاسخ داده شده است.

  روابط عمومی اداره کل صنعت،معدن وتجارت سیستان و بلوچستان، ایرج حسن پور اظهار کرد: زمانی یکم فروردین ماه لغایت ۳۱ اردیبهشت ماه، از طریق مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی اداره صمت استان به تعداد ۲ هزار و ۷۰۰ تماس تلفنی مردمی( معادل ۵ هزار و ۶۹۹ دقیقه ) ، پاسخ داده شده است. 

وی افزود: براساس آمار ثبت شده در سامانه ۱۲۴، میانگین زمان پاسخگویی کارشناسان این مرکز یک دقیقه و ۳۵ ثانیه بوده که پایینتر از استاندارد تعریف شده ( ۲ دقیقه ) بوده است.

حسن پور ادامه داد: در همین مدت نیز تعداد ۸۴۳ تماس صوتی ضبط شده از طریق صندوق صوتی نیز،توسط کارشناسان مرکز جامع مدیریت یکپارچه پاسخگویی و‌پایش خدمت ، این اداره ثبت و برای رسیدگی ارجاع شده است.

مدیرکل صمت سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: بیشترین گزارشات اخذ شده مردمی طی همین مدت، مربوط به گرانی کالا بویژه موادغذایی، خوراکی نوشیدنی، روغن، مرغ، خودرو و‌خدمات خودرویی و عدم رعایت ساعات کار نانوایی ها و‌گاز مایع و طرح یکپارچه خودرو بوده است.

گفتنی است، بر اساس نظر سنجی سامانه بالغ بر ۷۰ درصد از شرکت کنندگان در نظر سنجی به صورت الکترونیک از نحوه ی پاسخگویی رضایت کامل داشته اند که این موضوع نشان دهنده ی توجه ویژه این اداره کل به موضوع استفاده از نقش مردم در فعالیت ها است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار