سه سریال ویژه سیستان و بلوچستان تولید می‌شود

مدیر کل صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان گفت: با پیگیری انجام شده، سه سریال ویژه این خطه، تولید خواهد شد.

علیرضا کیخا در نشست خبری جهاد تبیین که با حضور مسئولان شهرستان ؛ اصحاب رسانه،  در محل سالن اجتماعات فرمانداری زهک برگزار شد، گفت: در راستای پیگیری انجام شده، سه سریال ویژه سیستان و بلوچستان در دستور تولید قرار گرفته و به زودی کار اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: از زمان انتصاب به عنوان مدیر کل، سیستان نیز به صورت ویژه در صدا و سیمای مرکز استان دیده شده و برنامه‌های استان در سطح ملی نیز بیشتر از سنوات گذشته بر روی آنتن می‌رود و برای اعیاد پیش رو نیز برنامه‌های ویژه ای با این محوریت در اولویت کار قرار گرفته است.

وی با تاکید بر مطالبه گری و رفتن به سمت اصلاح گری، ادامه داد: مطالبه گری که نتیجه‌ای در بر داشته باشد دارای اصالت است، این کار اصلاح گر و انقلابی است.

کیخا تصریح کرد: باید مراقب باشیم در بدنه مطالبه گری به دام نیفتیم، بیان کرد: اگر مطالبه گری می‌کنیم باید هواسمان باشد منافع مان با مطالبه گری گره نخورد، مطالبه گر باید خودش کارشناس باشد و بداند چه موضوعی را از چه اشخاصی مطالبه کند و لازم است به موضوعات اشراف داشته باشد.

شایان ذکر است در این مراسم خبرنگاران حوزه سیستان و مرکز استان سوالات و پیشنهاداتی را ارائه دادند که پاسخ لازم خود را از مسئولان مربوطه گرفتند و در پایان نیز از خبرنگاران فعال، با اهدای لوح و هدیه‌ای تجلیل شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار