هشدار جدی رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان به مجرمان جعل عنوان

رئیس کل دادگستری استان گفت: دستگاه قضایی با افرادی که با اقدامات خلاف قانون و یا جعل عنوان موجبات تضییع حقوق مردم را فراهم می‌کنند قاطعانه برخورد می کند.

رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان گفت: دستگاه قضایی استان با نظارت‌های محسوس و نامحسوس و تیزبینی با افرادی که با اقدامات مجرمانه و خلاف قانون و یا جعل عنوان و کارچاق کنی موجبات تضییع حقوق مردم را فراهم می‌کنند با جدیت و قاطعیت وفق قانون برخورد می کند.


حجت الاسلام اسدالله جعفری افزود:  در پی وصول گزارشات و شکایت تعدادی از شهروندان از فردی که با عناوین جعلی و دارای سوابق متعدد کیفری در قالب دفتر وکالت همسر خود اقدام به تاسیس موسسه حقوقی نموده و با تظاهر به امر وکالت و نیز انجام داوری با ادعاهای واهی از جمله نفوذ در دستگاه قضایی مبالغ کلانی را از افراد تحصیل می کرد، مراتب در دستور کار حفاظت و اطلاعات دادگستری کل استان قرار گرفت.

او افزود: با شناسایی تعدادی از مالباختگان و تشکیل پرونده کیفری علیه نامبرده در دادسرای عمومی و انقلاب اصفهان، با هماهنگی و اقدام حفاظت و اطلاعات دادگستری استان این شخص شناسایی و دفتر و موسسه حقوقی یادشده پلمپ شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

رئیس دستگاه قضایی استان اصفهان از مردم خواست در پیگیری و انجام امور حقوقی و قضایی خود با دقت و انجام تحقیقات لازم اقدام نمایند و در انتخاب دفاتر و موسسات حقوقی و مشاوره و نیز وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری مراقب باشند که در دام افراد سودجو و کارچاق کن گرفتار نشوند

او گفت:  در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا اقدامات مشکوک و خلاف قانون مراتب را به حفاظت اطلاعات دادگستری مرکز استان اطلاع دهند یا با سامانه تلفنی ستاد خبری حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه(۱۵۸۰) تماس حاصل نمایند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.