بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت ۱۴ خرداد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان به مناسبت ۱۴ خرداد سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه، بیانیه‌ای منتشر کرد.

در این بیانیه آمده است: 

نیمه خرداد یادآور عروج ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی رحمت الله علیه، مراسم بدرقه بی نظیر و چند میلیونی مردم سوگوار ایران و همچنین انتخاب شایسته حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای مد ظله العالی به عنوان جانشین امام راحل رحمت الله علیه در سال ۱۳۶۸ است. 

بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) پس از سال‌ها عبادت، تهذیب نفس، مبارزه، عدالت‌خواهی و مجاهدت در راه خداوند، با دلی آرام و قلبی مطمئن و روحی شاد به ملکوت اعلی پیوست و مردم ولایت‌مدار و قدرشناس ایران و امت اسلام را عزادار و سوگوار رحلت خویش کرد.

امام خمینی (رحمت الله علیه) عمر گرانبهای خود را وقف اسلام ناب محمدی (صلی الله علیه و آله و سلم) و مسلمانان جهان به ویژه محرومان و مستضعفان کرد و با رهبری نهضت اسلامی، رژیم ستم‌شاهی پهلوی را سرنگون ساخت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را بنیان نهاد و نظامی نوین مبتنی بر احکام مترقی دین مبین اسلام را به جهانیان معرفی کرد.

انتخاب شایسته و به موقع حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به جانشینی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) در مقام رهبری انقلاب اسلامی از سوی مجلس خبرگان رهبری، خواب و خیال خام دشمنان اسلام و نظام، مبنی بر تضعیف انقلاب اسلامی را برهم زد و مردم ولایت مدار و همیشه در صحنه ایران را امیدوار و دلگرم ساخت. 

این انتخاب موجب زنده نگاه داشتن نام و راه امام خمینی (رحمت الله علیه) و زمینه ساز تداوم و تعالی انقلاب اسلامی ایران و اقتدار و پیشرفت روزافزون نظام مقدس جمهوری اسلامی در طول سی و چهار سال گذشته شد و به عزت و سربلندی ملت شریف و انقلابی ایران استمرار بخشید.

امروز میهن اسلامی در گام دوم انقلاب و در سایه رهبری پیامبرگونه امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) می‌کوشد زمینه‌ساز ایجاد تمدن نوین اسلامی و طلوع خورشید ولایت حضرت، ولی عصر امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) باشد.

مناسبت‌های انقلابی نیمه خرداد فرصتی مغتنم برای تبیین عظمت شخصیت ممتاز و برجسته امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه)، قیام خونین یوم‌الله پانزدهم خرداد، تعیین امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) به عنوان رهبر معظم انقلاب اسلامی و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در زمان رهبری ایشان است که این امر اهتمام جدی همه علما، اندیشمندان، طلاب، دانشگاهیان، خطبا، سخنوران، نویسندگان و هنرمندان را می‌طلبد تا دِین خود را به انقلاب اسلامی این عطیعه الهی ادا نمایند و زمینه تربیت نسلی جدید از پاسداران انقلاب اسلامی و حافظان نظام اسلامی را فراهم آورند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان ضمن بزرگداشت یاد و خاطره بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی امام خمینی (رحمت الله علیه) و جانباز شهید آیت‌الله احسانبخش نماینده فقید ولی فقیه در گیلان ، از عموم مردم همیشه در صحنه استان دعوت می‌نماید تا با شرکت در مراسم سی و چهارمین سالگرد ارتحال ملکوتی معمار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) در سراسر استان و در شهر رشت که ساعت ۱۰ صبح روز یکشنبه ۱۴ خرداد با سخنرانی آیت‌الله محسن اراکی عضو هیات رئیسه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در مصلی امام خمینی (ره) این شهر برگزار می‌شود، حماسه‌ای دیگر از جنس وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و امامان انقلاب اسلامی بیافرینند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.