هفته طلایی پیش روی کشتی مازندران

مازندران در حالی میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد است که خود را برای برگزاری یک مسابقات بین المللی نیز آماده می کند.

امید شایگان رئیس هیات کشتی مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مازندران با درخواست فدراسیون کشتی پس از مدت ها میزبان اردوی تیم ملی کشتی آزاد شده است.

او با بیان اینکه این اردو از پنجشنبه یازدهم خرداد ماه آغاز شده و به مدت یک هفته ادامه دارد، افزود: ۱۸ کشتی گیر برتر کشور از جمله حسن یزدانی، کامران قاسمپور، امیرمحمد یزدانی، رحمان عموزاد، علی سوادکوهی، امیرحسین زارع، رضا اطری و محمد نخودی در این اردوی هفت روزه حضور دارند

رئیس هیات کشتی مازندران ادامه داد: محل تمرین کشتی گیران در خانه کشتی مازندران است و در طول این مدت ۳ تمرین نیز در شهرهای قائمشهر، آمل و محمودآباد برگزار می کنند.

شایگان از برگزاری هجدهمین دوره مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام شهید هاشمی نژاد در بهشهر نیز خبر داد و گفت: این رقابت ها هجدهم و نوزدهم خردادماه در ۱۰ وزن رده سنی جوانان برگزار خواهد شد.

او افزود: تاکنون حضور ۲ تیم خارجی گرجستان و ارمنستان در مسابقات کشتی آزاد بین‌المللی جام شهید هاشمی نژاد قطعی شده است

رئیس هیات کشتی مازندران با بیان اینکه تیم های منتخب مازندران و بهشهر نیز در این رقابت های حضور دارند، ادامه داد: با رایزنی فدراسیون کشتی احتمال حضور تیم های هند و روسیه نیز در این دوره از رقابت ها وجود دارد اما هنوز قطعی نیست.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار