کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز ارزش معاملات خرد ۶۷۱۷ میلیارد تومان و تعداد صف خرید برای ۱۲۸ نماد ثبت شده است.

خانم رباب وفایی گفت: بازار امروز هفته ای را آغاز کرد که سه روز کاری دارد. در معاملات امروز  ارزش معاملات پایین بود، اما فروشنده خاصی هم وجود نداشت و روز متعادلی را پشت سرگذاشتیم. تردید سرمایه‌گذاران نسبت به آینده بازار سرمایه باعث فاصله بازار سرمایه از ارزش ذاتی شده است. هرچند تک سهم‌هایی با پشتیبانی جریان پول راه خود را از بازار جدا کرده اند. باید منتظر روز‌های آتی بود.

او می گوید: در معاملات امروز ارزش معاملات خرد ۶۷۱۷ میلیارد تومان، تعداد صف خرید ۱۲۸ نماد، صف فروش ۳۱ نماد ثبت شده است. امروز بیشترین ارزش معاملات را گروه خودرویی با ثبت رقم ۸۸۱ میلیارد تومان (۰.۵ برابر میانگین هفتگی) و گروه‌های بانکی با ارزش معاملات ۵۴۶ میلیارد تومان (۰.۸ برابر میانگین هفتگی) به خود اختصاص داد.

در نهایت امروز شنبه (۱۳ خرداد) شاخص کل بورس با رشد ۱۸۰ واحدی در ارتفاع ۲ میلیون و ۲۷۱ هزار و ۲۲۲ واحدی قرار گرفت. در انتهای بازار شاخص کل بورس با رشد ۸ هزار و ۶۳۶ واحدی در تراز ۲ میلیون و ۲۷۹ هزار و ۶۸۰ واحدی ایستاد.


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار