یادواره‌های شهدا از حوزه‌های بسیار تاثیرگذار جهاد تبیین است

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یکی از حوزه‌های بسیار مهم جهاد تبیین یادواره‌های شهداست.

سردار مهدی سیاری گفت: ملت ایران از اول پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز با انواع توطئه‌ها مواجه بوده و خواسته دشمن این بوده است که به ایران سیلی بزند اما نه تنها نتوانسته بلکه از ملت سیلی خورده است و جمهوری اسلامی همچنان با اقتدار ایستاده است.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گوید: دشمن اعتراف کرده که همه مدل‌هایی که بر علیه ملت ایران به کار بردیم شکست خورده و نتوانستیم این نظام را ساقط کنیم و در واقع یکایک دشمنان این حسرت و آرزو را به گور بردند و جمهوری اسلامی از این به بعد هم همینطور مقتدر خواهد بود.

به گفته او، دشمن بداند و دوستانی که گاهی دلشان می لرزد نیز بدانند جمهوری اسلامی مستحکم ایستاده است و ما به آنها سیلی خواهیم زد.

سردار سیاری گفت: این اقتدار ما صرفا به خاطر تجهیزات مادی نیست زیرا اینها نقش اساسی ندارند بلکه به خاطر قدرت معنوی و عزم و اراده این ملت است.

او با مقایسه و تشبیع حوداث پارسال به جنگ احزاب می گوید: جنگ احزاب بود، چهار مولفه امدادهای غیبی، مدیریت خوب دفاعی و امنیتی پیامبر اکرم(ص)، رشادت امیر المومنین(ع) و پایمردی یاران و اصحاب پیامبر (ص)منجر به موفقیت مسلمانان شد.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه همین چهار مولفه در جنگ احزاب و فتنه سال ۱۴۰۱ هم وجود داشت، گفت: مدیریت صحیح ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای، رشادت‌های بسیجیان که تمام قد و تمام عیار در مقابل فتنه گری دشمن ایستادند و پایمردی مردم علل اصلی موفقیت در مقابل فتنه پارسال دشمن بود.

او با اشاره به اینکه مردم با وجود همه فشارها و مشکلات اقتصادی صبر کردند، می گوید: دشمن امیدوار بود با این فشارها و عملیات روانی مردم را به کف خیابان بیاورد و تصور می کردند نیم میلیون مردم به کف خیابان بیایند کار تمام خواهد شد اما این مردم مقاومت کردند و همراهی نکردند و امروز می‌بینیم که در خود اسرائیل ۱۲ درصد جمعیت به خیابانها آمده‌اند و وضعیت بسیار وخیمی ایجاد شده است.

سردار سیاری گفت: موفقیت‌هایی که جمهوری اسلامی داشته و شکست‌های پی در پی دشمن در منطقه به پاس همت و پایمردی و صبر ملت ایران است و شکست‌های دشمن در منطقه در افغانستان و سوریه و کشورهای دیگر و موفقیت‌های نظام جمهوری اسلامی نباید فراموش شود.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می گوید: دشمنان ملت ایران در تلاش هستند کاری کنند که مرزی بین دروغ و واقعیت وجود نداشته باشد و مردم دنبال واقعیت نباشند و در این شرایط آنچه که می‌تواند دشمن را ناامید کند، جهاد تبیین است و یکی از حوزه‌های بسیار تاثیرگذار، برگزاری یادواره شهداست.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.