ورود استاندار کرمانشاه به موضوع سرقت سرب‌های واحد رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع)

استاندار کرمانشاه برای بررسی موضوع سرقت سرب‌های واحد رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع) راهی این بیمارستان شد تا یک تیم ویژه را مامور پیگیری این موضوع تا رسیدن به نتیجه نهایی کند.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه هفته گذشته پس از اطلاع از موضوع سرقت سرب‌های سقف واحد رادیوتراپی بیمارستان امام رضا (ع)، دستور پیگیری ویژه موضوع را به مسئولان دانشگاه علوم پزشکی و مدیران مربوطه در استانداری صادر کرد و حال برای پیگیری میدانی این موضوع و بررسی آخرین وضعیت آن راهی بیمارستان امام رضا (ع) شد.

 استاندار کرمانشاه در این بازدید جزئیات حادثه را از مسئولان دانشگاه، بخش پزشکی هسته ای، کادر درمان و متخصصان این حوزه جویا شد.

صحرایی خواستار ارائه اسناد دزیمتری‌های چند ماهه اخیر که برای بررسی احتمال نشت اشعه صورت گرفته، شد.

 استاندار کرمانشاه با تاکید بر انتشار اسناد و مدارک موجود و اطلاع رسانی جزئیات موضوع به افکار عمومی و کادر درمان بیمارستان امام رضا (ع)، تاکید کرد: سلامت و آرامش بیماران و کادر درمان استان خط قرمز استانداری است و در این زمینه هیچ ملاحظه‌ای در رسیدگی به خطا و مقصران احتمالی وجود نخواهد داشت.

صحرایی گفت: اگر خطا یا ترک فعل هر مدیری اثبات شود، بدون تردید پیگیری جدی خواهیم کرد.

 استاندار کرمانشاه خواستار پیگیری قضایی برای برخورد قانونی با متهمان این اتفاق شد و یک تیم ویژه را مامور پیگیری مستمر تا رسیدن موضوع به نتیجه نهایی کرد.

 در این بازدید که معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هم حضور داشت، مسئول پزشکی هسته‌ای بیمارستان امام رضا (ع) با اشاره به آخرین دزیمتری انجام شده، از عدم نشت هرگونه اشعه خطرساز و ایمن سازی دیواره فوقانی دستگاه رادیوتراپی بیمارستان خبر داد و گفت که طبق اسناد و سنجه‌های علمی هیچ خطری پرسنل محوطه بالای رادیوتراپی را تهدید نکرده و نمی‌کند .

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۱۸ خرداد ۱۴۰۲
ازتهران بدترترافیکه ترافیک شدیدمعظل مردم کلافه عصبی شدن فکری برای ترافیک وحشتناک کنید
آخرین اخبار