درخشان: بعضی ها با تهمت زدن قهرمانی پرسپولیس را لوث می کنند/ تعیین سقف بودجه شدنی نیست

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هجمه‌ها و تهمت‌های زیادی به سرخپوشان زدند تا قهرمانی اش را لوث کنند.

حمید درخشان پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره دبل قهرمانی سرخپوشان اظهار کرد: کار سختی بود. با توجه به اینکه هجمه‌ها و تهمت‌های زیادی به پرسپولیس زدند تا قهرمانی اش را لوث کنند، اما  این تیم در جام حذفی هم شایستگی خود را ثابت کرد و نشان داد که شایسته قهرمانی بود. همچنین  تلاش زیاد، کار مداوم، پشتکار، همبستگی و همدلی همه بازیکنان و کادر فنی باعث شد که به موفقیت برسند.

برای موفقیت پرسپولیس در آسیا باید برنامه ریزی مدون صورت بگیرد 

درخشان درباره اینکه پرسپولیسی‌ها برای  تکرار موفقیت و قهرمانی‌ها باید چه کار‌هایی انجام بدهند، گفت: مطمئنا برنامه ریزی مدون و سرمایه گذاری برای موفقیت‌های بعدی باید صورت بگیرد. این نیست که ما فقط به این ۲ جام اکتفا کنیم و همه چیز را فراموش کنیم.   اکنون باید بررسی‌ها برای کمبود‌ها صورت بگیرد و تیم تقویت شود. تیم پرسپولیس مدتی دیگر وارد جام باشگاه‌های آسیا می‌شود و آنجا کار سختی دارد و برای این مسابقات باید برنامه ریزی خوبی داشته باشد تا بتواند در آنجا موفق شود و موفقیت بزرگ را به دست آورد.

قهرمانی در آسیا هدف بزرگی است 

او درباره اینکه تیم پرسپولیس قهرمانی‌های زیادی در لیگ به دست آورده، اما در کسب قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا ناموفق بوده است، گفت: حضور در آسیا برنامه ریزی دیگری می‌خواهد و سطح مسابقات آسیایی خیلی بالاتر از رقابت‌های لیگ است و تیم‌های خوبی حضور دارند که در لیگ‌های معتبر بازی می‌کنند و  کیفیت بالایی دارند. برای رسیدن به آن کیفیت، به کار زیاد، برنامه ریزی بیشتر و صرف هزینه  نیاز است  تا بتوانیم در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشیم. رقیبان ما در آسیا خیلی هزینه و تلاش می‌کنند تا به هدف خود برسند. مطمئنا  قهرمانی در آسیا هدف بزرگی است که باید خیلی هزینه صورت بگیرد تا به آن موفقیت رسید.

مطمئنا گل محمدی تصمیم درستی می گیرد 

پیشکسوت پرسپولیس درباره اظهارات گل محمدی مبنی بر اینکه می‌خواهد نیم فصل استراحت کند، گفت:  فشار زیادی روی این جور مربیان و تیم‌های بزرگ است. مطئنا تصمیم درستی را می‌گیرد و امیدوارم تصمیمات خوبی بگیرد و از موقعیت‌های خود به نحو احسن استفاده کند. به نظرم باید گل محمدی را حفظ کنند، اما خودش باید تصمیم بگیرد که می‌تواند بماند یا باید برود.

باشگاه پرسپولیس تمرکزش را بر روی حفظ بازیکنان بگذارد

درخشان درباره اینکه چند بازیکن پرسپولیس قراردادشان تمام شده و بیرانوند پیشنهاداتی از تیم‌های عربستانی دارد، بیان کرد: این بازیکنان کیفیت خوبی دارند و پیشنهادت خوبی برایشان می‌آید و باشگاه برای حفظ و نگه داشتن بازیکنان خود باید تمرکز زیادی بگذارد. تیم پرسپولیس  برای اینکه در آسیا قهرمان شود شرایط سختی دارد و مطمئنا آن‌ها باید هزینه‌های زیادی برای سال آینده انجام بدهند تا بتوانند این بازیکنان را حفظ کنند.

بعید می دانم خارجی ها ریال ما را قبول کنند 

او درباره ممنوعیت پرداخت دلار به بازیکنان و مربیان خارجی اظهار کرد: فرقی نمی‌کند اگر خارجی‌ها ریال بگیرند تبدیل به دلار می‌کنند و به باشگاه  خسارت وارد می‌شود. بعید می‌دانم که خارجی‌ها ریال ما را قبول کنند و اگر بپذیرند با نرخ آزاد می‌پذیرند  و در بازار پولشان را تبدیل به دلار می‌کنند.

پیشکسوت پرسپولیس درباره اینکه سقف بودجه برای باشگاه‌ها تعیین کردند، گفت:  اصلا شدنی نیست و امکان ندارد. فکر می‌کنم دوباره راه‌های دیگری باشگاه‌ها می‌روند که متاسفانه آن راه‌ها درست و حسابی نیست. اصلا کار قشنگی نیست که  چیز‌هایی دیگری هم به بازیکنان  بدهند.  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خ‌ ج
۲۳:۱۳ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
منظورت جهار جانبه یا امجدیه اینم شد جام فعلآ بروید تو غار شاید فرجی شد
Iran (Islamic Republic of)
خ‌ ج
۲۳:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
منظورت جهار جانبه یا امجدیه اینم شد جام فعلآ بروید تو غار
Iran (Islamic Republic of)
خ‌ ج
۲۳:۱۲ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
منظورت جهار جانبه یا امجدیه اینم شد جام
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۴۵ ۱۵ خرداد ۱۴۰۲
داداش همونم تو کفشی. .در کل خاطرات ما استقلالی ها شده آرزو شما لنگی ها
Iran (Islamic Republic of)
خ‌ ج
۲۳:۱۱ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
منظورت جهار جانبه یا امجدیه
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۵۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
بابا یک پست به این تو فدراسیون یا باشگاه لنگ بدید خود کشی داره می‌کنه هر ساعت یک مصاحبه در ضمن سی سال که هیچ سیصد سال دیگه تیم ایرانی نمیتونن به افتخاری که تیم تاج برا ایران آورد برسن بشین ببین آقای درخشان
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۲:۵۶ ۱۴ خرداد ۱۴۰۲
بابا یک پست به این تو فدراسیون یا باشگاه لنگ بدید خود کشی داره می‌کنه هر ساعت یک مصاحبه در ضمن سی سال که هیچ سیصد سال دیگه تیم ایرانی نمیتونن به افتخاری که تیم تاج برا ایران آورد برسن بشین ببین آقای درخشان
آخرین اخبار