مرز‌های سیستان و بلوچستان آماده میزبانی از زائران پاکستانی عازم کربلا است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: تمام اقدامات لازم در مرز‌های این استان بویژه در مرز ریمدان و میرجاوه برای ورود و استقبال از زائران پاکستانی عازم کربلای معلی اندیشیده شده است.

 محمد کرمی  در دومین جلسه ستاد اربعین حسینی ۱۴۰۲سیستان و بلوچستان گفت: همه ما مسوولیت داریم برای تسهیل در تردد زائران پاکستانی از تمامی ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم و هر کدام سفیری باشیم برای میزبانی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) تا زائران عزیز با آرامش خاطر در استان تردد داشته باشند.

وی تاکید کرد: امکانات در کشور و سیستان و بلوچستان خوشبختانه فراهم شده و نیازمند ساماندهی و مدیریت برای خدمات رسانی است و مسوولان استانی باید توان خود را بکار گیرند و از ظرفیت‌های موجود به بهترین شکل ممکن استفاده کنند.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه در سال گذشته با وجود بارندگی و سیل در دو سوی مرز و مسدود شدن مسیر‌های منتهی به مرز و همچنین عدم موافقت کشور عراق با صدور ویزای زائران پاکستان برای خروج از مرز‌های غربی کشورمان با استقبال خوب زوار پاکستانی مواجه بودیم، عنوان کرد:پیش‌بینی می‌شود امسال با استقبال بیشتر زائران پاکستانی مواجه شویم و باید آمادگی خدمت رسانی شایسته به زائرین حسینی را داشته باشیم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب سیستان و بلوچستان نیز با بیان اینکه امسال شاهد ورود تعداد بیشتری از زوار پاکستانی به کشور از طریق این پایانه خواهیم بود اظهارداشت: برنامه ریزی و تمهیدات لازم در پایانه مرزی ریمدان برای تردد و خدمات دهی بهتر به زائران پاکستانی اربعین حسینی اندیشیده شده و اقدامات تکمیلی در حال انجام است.
وی افزود: همچنین این اداره‌کل افزایش ایمنی تردد زوار را از طریق انجام اقدامات راهداری نظیر ایمن سازی و روکش آسفالت کریدور اربعین در دستور کار دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار