استاندار سیستان و بلوچستان:

مرکز تحقیقات کشاورزی در شهرستان زرآباد ایجاد شود

استاندار سیستان و بلوچستان با تاکید بر ایجاد مرکز تحقیقات کشاورزی در شهرستان زرآباد گفت: باید با استفاده از فناوری های نوین آبیاری از ظرفیت های کشاورزی موجود در استان به بهترین نحو استفاده کرد.

  روابط عمومی استانداری، محمد کرمی در حاشیه سفر به شهرستان زرآباد در جمع مردم این شهرستان اظهار داشت: انقلاب اسلامی اراده الهی است و امام خمینی (ره) با عنایت الهی این انقلاب را بنیان نهاده است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: هیچ کار نشدنی وجود ندارد و انسان با اراده و توکل به خداوند می تواند به تمام امور تسلط یابد.

وی تاکید کرد: این منطقه باید به سرعت در حوزه کشاورزی توسعه پیدا کند لذا باید مرکز تحقیقات کشاورزی در این مکان شکل بگیرد.

کرمی ادامه داد: جوانان این منطقه باید با تقویت اراده های خود در جهت رشد و شکوفایی منطقه گام بردارند.

وی اذعان کرد: بندری که در تلاش هستیم آن را در شهرستان زرآباد توسعه دهیم علاوه بر صیادی در رشد صادرات این منطقه هم موثر است.

استاندار سیستان و بلوچستان خاطرنشان‌کرد: شهرستان زرآباد از نظر کشاورزی اهمیت زیادی دارد و ظرفیت‌های فوق‌العاده‌ای نیز در این منطقه موجود است که باید به نحو مطلوب از این ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

وی بیان کرد: باید با جدیت دست به دست هم دهیم و با همکاری و همیاری کار را به پیش ببریم و اگر در جایی دیدیم مسئولی نمی تواند کار انجام دهد باید فردی توانمند جایگزین وی شود.

کرمی افزود: باید با احصا ظرفیت‌های این منطقه این هنرها را به ثروت تبدیل کنیم و اشتغال خانگی ایجاد نماییم.

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار